У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 17 червня 2014 р.

Морський сезон...

І знову Привіт!!!
Сьогодні  експеремент на тему МОРЯ...
Надихнули мене Скрапоголіки і їхнє завдання "Отдать швартовы!"  Творимо  роботу в морському стилі, використовуючи обов'язкові елементи: "веревки (канаты), сети и морские узлы."
В правому куточку красується
                                                           Морской узел восьмерка
Фон "з нуля" на крафтовому папері, на який нанесла текстурну пасту через марлю і траферет, побризкала все мятною фарбою , місцями є текст білою пудрою для ембоссінгу...
Марля в мене виконує роль "морских сетей" , її я зістарила в каві... 


 

"Вид сзади" :)) та сама марля...

 
 Банер завдання
 Додаю листівку до завдання від Кафе Скрапо -Мама "Мрії про море"
 

 
 
 па, люблю вас читати ;)
 
 


12 коментарів:

  1. Чудова листівочка! І як в тебе виходить такий цікавий марлевий фончик?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юльчик!!! думаю зі свіженького шматка марлі таке б не получилося... я використовую для цих цілей марлю-тряпочку застірану до дир, вот і виходить така фактура :))

      Видалити
  2. Ой,Наташ!, такая открытка классная! Столько деталек! Это уже твой стиль! Золотой песок, бирюзовая вода, морская пена..... ммммммм....Очень здорово! Спасибо от Скрапоголиков!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой, ну как же приятно слышать "это уже твой стиль"!!!!! свой стиль -это штука сложная - пока найдешь свое...я еще в поиске :))) спасобо!!!!!

      Видалити
  3. Потрясающая работа!!! Благодарим за участие в задании от Скрапоголиков)))

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая и многодетальная работа! Спасибо, что творите с нами! СкрапКопилка

    ВідповістиВидалити
  5. очень красивая работа! :)
    спасибо от КСМ.

    ВідповістиВидалити
  6. Смотришь на открытку и думаешь, вот точно песчаный берег и море воплотилось)))))) Спасибо за участие в тематическом задании блога Кафе Скрапо Мама)))))

    ВідповістиВидалити