У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 6 червня 2014 р.

Ваніль і кремові відтінки...

Привіт!!!
Сьогодні листівка для любителів десертів і солоденького :)))
 
                                 Вирішила застосувати мініатюрки (метелики), які на днях напекла :)))
                          ... і процес випікання надихнув мене на створення ням-нямішної листівки.
                               Раніше я створювала цілі серії листівок (з кексами) з кодовою назвою "Солодкого життя" - вони одразу продавалися :)))
 
Стіл накрила голубенька скатерка в грошок ... на білосніжній серветці красується апетитна порція ванільного морозива з чорницею...пахне літнім вітром, корицею і свіжими ягодами... в повітрі кружляє свято, яке на своїх тендітних крилах принесли метелики...
Метеликів покрила акриловою фарбою кремового відтінку ..., і не можу відчепитись від цих фетрових квіточок!!!!! (вони такі теплі, ніжні на дотик і красиві, що ножниці самі мене присять ще трохи їх наповирізати :)))
Бажаєте і собі таку?, тоді ловіть МК , заходьте  СЮДИ

Порцію морозива ми з синішою вже з'їли, а ви?
 
Додаю чорничку до завдання від АТМОСФЕРА творчества (основа для листівки з крафт паперу)

 
Па!!!
 
 
 

4 коментарі:

  1. Ох, ягоди ж можна з морозивом їсти! Я щось про це забула)))Щоправда, в нас ще не продають чорниці. Я в повному захваті від квіточок! Дуже няшні і теплі! ти сама такі майструєш? Листівочка - диво!

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт,Юльчик :))) чорнички в нас в морозилці є завжди - синіша і я- фанати сирника, посипаного цими ягідками :))) , а морозиво... їли б щодня :)))
    Квіточки майструю сама - вони так швидко вирізаються і так симпатично виглядають, що я б тицяла їх на всі свої роботи :)))
    ссилочку на МК я щойно додала в пост (тепер і ти можеш такі створити, я
    зробила собі багаторазовий шаблон з картону - дістаєш, чік-чік - і є квітуля :)))
    Рада, що ти до мене забігаєш :))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за участие в задании от АТМОСФЕРА творчества)))

    ВідповістиВидалити