У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 13 червня 2014 р.

Яскраві кольори про яскравих людей...

Привіт, красотулі!!!
Сьогодні напишу про СП "Про Краски" і його 2-й етап ...
Завдання таке : " создать любую законченную микс-медийную работу, с использованием ярких оттенков тех красящих средств, что есть у вас (это могут быть любые краски, спреи и т.д.), а так же с переходом нескольких цветов один в другой. Давайте создадим что-то вроде радуги в своей работе."

Я вирішила зосередитись на яскравих відтінках... Жовтий, м'ятний, червоний...

               Такого поєднання кольорів в моїй практиці ще не було :))) і хочу сказати, що мені сподобалось!!! як робила фон : лист акварельки покрила грунтом, потім взяла марлю і покрила її текстурною пастою (використала її як трафарет)...трафаретів в мене - ого-го - аж два ;))) -пора прикупити :), тому всі ці два трафарета , де б ви подумали - правильно -тут (у вигляді жовтих сердечок і білих кружочків :) місцями жовтий зиішався з м'ятним  і получився зеленуватий відтінок...                    
                             А це - відбиток марлі  ( до речі, марля - колишня тряпочка, яка вже стірана-перестірана, тому і фактура вийшла така)... да... ще хочу сказати, що пора купувати спреї або хоча б бутилочку з розпилювачем , а то з красками процес затягується...  на моїй марлі два відтінки м'яти:світліший  і темніший, фарба так класно забігала у всі тріщинки і хвильки !!!
Ну а червоний так яскраво дивиться на м'ятному!!!аж око радіє :)))
І напис - мрія кожного, хто стоїть лише на початку свого успіху ( "раніше я заходив в переповнену людьми  кімнату ,питаючи себе (задаваясь вопросом) чи я їм сподобався , зараз я дивлюсь навколо ,цікавлячись чи вони подобаються мені ")  так хочеться потрапити в ту, другу частину речення , де ТИ вибираєш, де почуваєшся впевнено... але для цього потрібно працювати і працювати!!!
А поки я працюю - ця листівка для тих , хто ВЖЕ може застосувати всі ці слова до своєї персони ...
... або можна зрозуміти ці слова і з іншого боку : досить хвилюватися про те, що про тебе подумають люди, сподобаєшся ти їм чи ні , бо деколи завжди  велике бажання сподобатись перетворюється у маленький упс... краще бути собою, а щоб себе любити , треба працювати !!! чи себе можна любити просто так ? о - вопросік , накрутила - написала називається...
Короче, успішні ви мої, усміхайтесь, вас фотографують!!! - так хочеться зберегти момент!!! :)) пташка вже чекає, щоб вилетіти ;)))
 
Воть...
Люблю вас читати ;))




4 коментарі:

  1. В тебе як завжди все змістовно))Гарно вигадала з фотіком і пташкою. Я би до такого не додумалася)) А про бути собою - да, але дуже складно. особливо, коли починаєш творити. А ось в тебе виходить;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!!! в кожного своє "я би до такого не додумалась" - в тебе теж багато фішок і детальок . які б я не придумала , тому нам і цікаво ;)))

      Видалити
  2. о, действительно буйство цвета

    ВідповістиВидалити