У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 17 червня 2014 р.

Здивована красуня мене здивувала!!!

Привіт, красотулі!!! Ділюся  з вами радістю: моя дівчинка перемогла у 2-х завданнях!!!
Хочу подякувати блогу Paper Fun за натхнення!!! щаслива, як слон, що попала в Топ-3!!! та ще й  подизайнити запросили :)))
Та блогу  АртУголок за скетч і Топ!!!
В мене так завжди, коли зроблю листівочку так - для душі, нічого від неї не чекаючи, то зовсім несподівано для мене вона потрапляє в Топ!!! приємно, що вам сподобалась моя принцеса :)))
Дякую!!!
 
 

4 коментарі:

  1. Привіт чи доброї ночі! Я тебе вітаю з перемогами!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт!!!! Спасибі!!! мені дуже приємно!!! :))) рада тебе бачити :)))

      Видалити
  2. Вітаю! А чого дивуєшся? роботи ж від душі! це одразу видно усім)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юльчик!!! свої роботи завжди важко оцінювати, але серед них є мої любимчики і саме вони попадають в Топи :))

      Видалити