У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

субота, 14 червня 2014 р.

Коли ідеї повертають вправо...

Привіт, красотулі !!! 
 В блозі SODAlicious вийшло новеньке арт-журнальне завдання!!!
Як ви знаєте, моє "расстояние к мечтам"  принесло мені можливість стати запрошеним дизайнером цього блогу!!! Подумаємо на тему , що є правильно, а що - ні...
 
• Theme No53 ► "RIGHT AND WRONG"
 

Завдання виявилось дуже цікавим!!! але сюжет ніяк не ліз мені в голову... грань між "правильно и неправильно" дуже тонка і розмита, а в деяких ситуаціях right & wrong діють одночасно... 
Довго я копалась у всіх цих речах... спочатку в мене була ідея створення розвороту про Доріана Грея - колись любила цю книжку... шукаючи натхнення я переглянула фільм... як кажуть у нас "матінко моя рідна" - це  ужас, огида, мурашки від страху, короче - готично- сіра містика, бееее - навіть не хочу до цього торкатись, навіть думками ... натхнення в мене пропало миттєво!!! а ідея була хороша - книжечка дає точно зрозуміти , що погано, а що добре для нашої душі... (в мене, як завжди, глибокі розкопки... :) 
мої ідеї різко  повернули вправо ;)))тому тему добра і зла я залишила в спокої і зосередилась на любові!!! (думаю - це прекрасно :)))

"Любов означає назавжди"... в цьому реченні -  і правда і брехня.  Великий дар - кохати і бути коханою , але чи завжди... це назавжди...  Така (вічна) любов є , коли зустрічаєш свою людину...
тут саме про свою людину...
А тепер від лірики перейдемо до детальок роботи і процесів ;)) гофрокартон  покрила чорною акриловою фарбою , потерла милом  і, покрила жовтою фарбою - потерла наждачним папером і получилась така фактурка... фон теж саморобний: листки загрунтувала (грунт Сонет) нанесла жовту фарбу  і... закрила книжечку-намалювалися такі красиві розводи... папір в горошок намалювала сама( і графічні трикутники теж)...

Рамочку теж намалювала на тканині
 
Приєднуйтесь і ви до завдання!!!
Це повна свобода дій і творчості!!!!
 
 

4 коментарі:

  1. ох, який чудовий філософський розворотик! не повіриш - днями теж про це замислювалась. подивилась фільм"Дневник памяти" і мене як нагребло!(якщо ти небачила - дуже раджу))) а "Доріана Грея" дуже люблю - книжку. Читала разів чотири))Фільм не дивилася,боюся розчаруватись)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Юльчик, "Дневник памяти" один з моїх фільмів-любимчиків!!! бачила його вже давненько, подивлюсь ще разок!!!!
      А Доріана(книжку) я теж багато разів читала-перечитувала... фільм жахливий!!!! навіть і не пробуй дивитись!!! я ніколи не могла подумати , що можна зняти настільки моторошний фільм і так ізуродувати оригінал...

      Видалити
  2. да, дуже класна ідея з гофрокартоном))якось і собі треба щось таке натворить)

    ВідповістиВидалити