У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 4 червня 2014 р.

Ля-ля-ля :))) або, коли радію...

Привіт!!!
Емоції танцюють  і співають :)))))
Вечірня новина мене дуже  потішила!!!
Блог SODA обрав переможця завдання "DISTANCE"...і це...я (тут я соромлюсь і опускаю глазки :)))

Так моє "расстояние к мечтам"  трохи зменшилось :)))
 
 
Мені дуже приємно подизайнити в наступному завданні блогу, який мені тааак подобається!!!! Цікаво, що дівчата придумають?
 Па, дякую, що забігаєте!!!
Люблю вас читати, мої ПЧеньки!!!
 
 
 
 

6 коментарів:

  1. еще раз поздравляю! так приятно было увидеть твою работу победителем, там нечасто наших встретишь:)

    ВідповістиВидалити
  2. Наталі, ти велика молодчинка! Вітаю! Радію!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юльчик!!! так приємно, коли хтось радіє зі мною!!!
      :))))))))

      Видалити
  3. ))))))))))) я теж вчора пораділа за тебе)
    Обожнюю цей блог;)
    Вітаю!!!!

    ВідповістиВидалити