У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 11 червня 2014 р.

Натхнення з бутилки кефіру...

Привіт-привіт!!!
Творчості забагато не буває... це я до того, що хочу взяти участь в ще одненькому СП!!! який цілком і повністю присвячений МІКС МЕДІА!!! цей стиль мені не піддається (ага, так зразу взяв і відкрився - вчитися треба !!! - соррі , легенький воспітательний процес ;)))
А дарує нам навчання  Творческая мастерская МЕМУАРІС !!!! Дякую!!!
Ось як називається 1-й етап:
 Скраповедение - Mixed Media - ЭТАП №1 "Знакомимся с акриловым грунтом и перестаем бояться красок

Що потрібно зробити для 1-го етапу? Читаємо :
творимо листівку з саморобним фоном , використовуючи грунт, краски і фонові штампи , декор - на свій смак.
                                          Ось моя робота...





 
Це мій фон... основа- лист акварельки, на який я наклеяла книжні листи (ПВА допоміг:) та шматочки скрап паперу, щоб згладити переходи я , місцями, додола клаптиків салфетки...важко описувати процес...скажу точно - він був довгим :))
Тут краще видно текстурку...є шматочки гофро- картону...
                                                           А це - відбиток марлі,яку я використала як трафарет...
                                                         Плюс текстові  штампи ... і трафарети сердечка і кружечки.

 
Тепер деталі моєї роботи...
 з фону нічого не залишилось - все накрив декор (в мене , чомусь так завжди...) Картинку з завитками покрила кракелюром , тріщинки відтінила коричневою аквареллю (всі бризги на фоні -це акварель, треба прикупити спреїв, думаю пшикати - набагато простіше :)) Ключик-чіпик з легенькою потертістю (покрила його спочатку чорним акрилом, намазала милом , потім - білий акрил і потерла наждачним папером - вуаля !!! думаю, цей фокус вже усі знають) 

                                          Сердечко з мікробісером і метелик(чорний - в тій же техніці, що й  ключик)
                                          Пригодився мені папірчик , який я вже давно закляксила ...
Дівчата, ви не повірите, це фото- моє натхнення , моя (не побоюся цього слова) ПАЛІТРА :)))
Відкрила я сьогодні кефірчик(етикеточка" Молокія") - і.... кольори перекочували на листівку!!!
Натхнення нападає на нас зовсім несподівано!!!

 
 Дякую блогу Ассорті за скетч!!!
І Мемуарісу за навчання!!

Не знаю, заміксувала я чи ні , але кайфанула точно !!!
Чого і вам бажаю  !!!
 ПА!!






14 коментарів:

  1. Привіт Наталочко! Хто написав:"цей стиль мені не піддається" ??? Чудова листівка і фон видно! Мені дуже подобається! Та взагалі, - ти молодчинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Анюта!!!! :)))))Давненько тебе не було!!! Дякую тобі за теплі слова!!! а ти приєднатись не хочеш!? ти ж писала, що скрапдобра в тебе трохи є!!! давай вчитись!!!

      Видалити
    2. Хочу приєднатись і повчитись! Тільки можу не дійти до кінця, бо є у планах поїздка:((( Може щось вигадаю, або Бог усе розставить на свої місця:)))

      Видалити
    3. Нарешті ти додала фоточку :))) та ти просто КРАСУНЯ!!! а так довго ховалася ;))
      до кінця можеш і не дійти - не біда (деколи СП просто перестають цікавити) , головне почати!!!! поїздка :(( - чому так сумно? - якщо це - море , тоді :)))

      Видалити
  2. Наташа, ты умничка!!! Очень здоровское у тебя кефирное вдохновение))

    ВідповістиВидалити
  3. Наталья, какая чудная и гармоничная открыточка! Красиво уложен декор, а вдохновение палитрой - очень удивило)), цвета превосходно контрастируют! Наталья, ты такая молодец, процесс фона показала, очень интересно было посмотреть). Оставайся с нами! Спасибо за участие в проекте! ТМ Мемуарис

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Наташа!!!! спасибо, что есть такой прект и возможность учиться!!! неа, я от вас - не на шаг :)))

      Видалити
  4. Красивый фон! Спасибо и от Assorti.

    ВідповістиВидалити
  5. Wow, love the background! Great card! Thanks for playing along with us at Assorti :)

    ВідповістиВидалити
  6. волшебная открытка, очень хороша! и какой неожиданный источник вдохновения!:-)

    ВідповістиВидалити
  7. спасибки :)) да, иногда источники бывают разные ;)

    ВідповістиВидалити