У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 10 червня 2014 р.

М'ятний креатив з сірими нотками...

Привіт , красотулі!!!
 Мої  творчі крила трохи опустились(звучить натхненно ;)))..., деколи таке буває - дивлюсь на свої роботи і розумію, що нічого не вмію... або скраплю, скраплю, а воно не скрапиться...(це я описала  сьогоднішній сценарій :))) ну да ладно... не будем о грустном...
Вчора мене надихнула  світла і неземна палітра!!! можливо і вам вона приглянеться :))) і ось що получилось (вірніше, доооовго получалось сьогодні :)))...

А ось палітра... м'ятний і сірий...смачнючо-красиве поєднання!!!
Я точно закохана в м'ятний!!! (і це говорить вам людина, в якої нема жодної м'ятної речі!!! надо что-то с этим делать :)))
Дізналась я про цю палітру завдяки блогу Зроби сама  - це палітра журналу Jot забігайте погостювати, там стільки краси!!!!
 
Продовжую" о своем"... 
Откритуля ну точно для мене... "щоб жити творчо, треба позбутися свого страху помилятися" - я б переклала ці слова так...
Правда, щоб чогось досягти і навчитися, помилятися треба!!! скільки в мене є (ой - було :)) такої "творчості", яку я просто порвала на дрібні кусочки і викинула...а потім сиділа без настрою...(думаю,вам це теж знайомо :))) 
 
                                          Совушка - з моєї колекції мініатюрок,які я напекла... сидить така вся мудра і спостерігає-роздумує  над словами в сердечку...(сердечко - з тканини)
Сантиметрову стрічку вирізала з журналу, тут вона символізує те, як ми міряємо , оцінюємо свій креатив :))) Ще напишу про фон... мені так подобається тектура дерева... але такого паперу в мене не було, тому я просто роздрукувала таку текстуру(знайдену в іннеті) на чорно-білому принтері і доповнила всю цю красу м'ятними  сердечками через маску...
                                                       Маленький пушистік з фетру та мішковини...
 
Дякую блогу Доступный скрап за скетч
 
 
Коротенько...
Завжди вам рада, мої ПЧеньки і гості :)))
Цьом :))

8 коментарів:

  1. Ох, ти наче про мене пишеш))Сидить в мені оцей дрімучий-неголений страх помиляння, іноді дуже важно з ним боротися:( А листівочка чудова! Тому кидай ото займатися самоїдством, в тебе чудові роботи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, Юльчик!!! Короче, коли ми двоє (а можна і більше однодумців:)) наші дрімучо-неголені страхи (класно сказано :)) кудись тікають!!! так приємно, коли ХТОСЬ тобі каже: "в тебе чудові роботи"!!!
      а ти куди пропала ? :))

      Видалити
  2. Очень красиво! Спасибо, что по скетчу от Доступного скрапа.

    ВідповістиВидалити
  3. Чудеснейшая работа! Спасибо от Доступного скрапа!

    ВідповістиВидалити
  4. What a beautiful project - thanks for playing along with our Jot Magazine mood board this month. KIM

    ВідповістиВидалити