У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

неділя, 1 червня 2014 р.

Память сердца или прикасаясь к воспоминаниям...

Привіт!!!
Нарешті я це зробила!!!
Мій перший артбук!!!
Подивитесь одним глазіком або двома ?:)))
Радість мене переповнює, коли дивлюсь на нього!!! Мабуть тому, що повністю дала собі волю, не думала про стиль, про те... сподобається чи ні ( комусь ), а творила ДЛЯ СЕБЕ!!!
І  щоб ,"когда в доме зажигаются огни", я тихенько сіла зі своєю книжечкою ( з чайком і смачненьким) і розказала їй усі враження та емоції... Це моя ПАМ'ЯТЬ СЕРЦЯ!!! Тут буде все, що я люблю і у що закохаюсь!!!
Це саме той випадок, коли я полюбила ЧОРНИЙ колір!!! Це саме той випадок, коли чорний стає БІЛИМ і приносить СВІТЛО!!! Знаєте, я вийшла зі своєї зони комфорту і мені сподобався результат!!!
Можливо тому, що всі елементи , які я обожнюю були поряд? : сердечка в великих кількостях, фетрова квіточка!!! цьом-цьом(таааак вона мені подобається:))),ключик і ДОМІК( моя подруга колекціонує слоників, а я б збирала доміки!!!)!!!

Фішечка "WHAT i love" - це моє натхнення з SODAlicious, про яке писала ТУТ
А глазік!!!!.........
В процесі в мене виникають думки... пишу їх на тому, що попадає під руку... ділюсь з вами(може, комусь буде цікаво :)))
Серединка... спасибі Nulka за МК зі створення саморобного фону!!! Як все просто!!! і КРАСИВО!!! Мені нагадує смачненьке безе з ягідками чорниці!!! ням-ням!!!



        Я для себе відкрила фарбу від Марти Стюарт!!!! Це одне задоволення!!! сохне швидко, можна витирати мокрою тряпочкою... ой - тащусь , обкладинку покрила Мартою ;)))
тільки тепер звернула увагу, що дизайн бутилочки і моєї книжечки схожі!!! :))) Марта проникла в підсвідомість :)))))
Мій артбук у минулому - звичайний блокнот у клітинку, хочу нарешті навчитись створювати блоки своїми двома ручками :)))
Дякую, що читаєте!!!
Завжди безмежно РАДА, коли ви мені пишете!!!
:)))

8 коментарів:

  1. Оце так диво! треба і собі надихнутись! Класний бук (але око мене чомусь лякає)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!!! :))) з оком ти мене насмішила!!!! річ в тому, що я теж боюсь (ну не так, щоб БОЮСЬ!!! , а чуток :) глазіків такого типу: білочок і райдужка... око без ока :))) , але треба ж енто дєло полюбити!!!! і я вже його люблю :)))
      Чекаю на пост з твоїм буком!!!
      Великого тобі і приставучо-невідставучого натхнення!!!

      Видалити
  2. Наташа, ты меня в очередной раз покорила!!! Очень здоровский арт-бук!! Стильный,чувственный и (почему-то ассоциация) вкусный)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олесичка, спасибо!!!!! Я тебя покорила!!! как же приятно :))))
      Спасибо, что ты есть!!!!

      Видалити
  3. Привіт!А це щось нове.Фетрова квітка звичайно красива.А око-от треба таке придумати...Мені дуже сподобалось про чорний колір.Дякую.

    ВідповістиВидалити
  4. ааа - вот он глаз! и фотик )))) здорово!
    жаль, что переводчик у меня пропал (( я бы и почитала, а по-украински не осилю...
    очень понравились слова о внутреннем полароиде! и как они там на листочке смотрятся ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо, Викуля!!!!! жаль, что переводчик пропал :( , но хорошо, что слова на листочке на понятном языке :))) приятно тебя видеть у меня в гостях!!!

      Видалити