У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 20 травня 2014 р.

Дві креветки для Pizza :)))

Привіт!!!
Дощик і я...
Я і новий етап СП Create Up!!!!!!  РЕПЛИКА ХУДОЖНИКА !!!!
Копіюємо улюбленого автора!!! Це може бути фото, скрап, картина..... що душа забажає!!!
Я вирішила згадати , що я колись давноооооооо малювала всілякі простенькі штучки...(дуже простенькі :)))
І сьогодні буде ілюстрація моєї улюбленої художниці (однієї з...) Анни Русакової , яка вражає своїми малюсінькими детальками і мілашками-персонажами!!!
Літечко практично на носі , тому моя копія - про море... чи про піццу ;))) розберемося :)))) ???

                 Так я задекорувала коробку для взуття (соррі, фото  кривувате.. і трохи не видно, що це - коробка... але фотала я бистренько, бо з Єгорою - ну ніяк: йому зразу потрібна і коробка, і те, чого в ній ще нема... ну тут...як в рекламі... якщо ви пробачите нам нашу недосконалість, то ми пробачимо  вашу... ))))
                      Дуже хороший РЕЦЕПТ , я ХОЧУ теж таку піццццу зготувати, і з задоволенням полежу на ній  в ролі креветки  :)))))))
 Так я покуховарила... напекла для вас морської піцццци з чарівними складниками!!!
СМАЧНОГО!!!!!!!!!!!!!!!!
Без піску і пісочної терапії - не обійтись!!! відкрию вам секретик: це один з головних складників хорошого настрою!!! без нього морська піццца втрачає свій магічний  смак!!!!!!
 
ОРИГНАЛ, який надихнув на кулінарні пошуки:

Процес малювання мені сподобався!!! після такої довгої перерви!!!!
Зізнаюсь, що важкувато було малювати зразу гелевою ручкою, а не простим олівчиком ( його ж можна попідтерати, якщо щось не туди татамснулось, так сказать , а тут ... намалював і.... і  :)) кольори теж вирішила змінити на модний м'ятний і кораловий , я закохалась в М'ЯТНИЙ!!!!
 От така РЕПЛІКА в мене получилась :)))
Пишіть мені , красотулі!!!
Творча душа чекає !!!!!

 

9 коментарів:

  1. Дуже класно вийшло і з м'ятним і з кораловим!))Надихнулась! Хочу на піцу!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юляша!!!! я і сама не відмовлюсь від цілої соковитої піци!!!!
      Рада, що ти надихнулась!!!!!!

      Видалити
  2. я тоже очень люблю работы Анны. получилось очень похоже и даже дух иллюстрации сохранен. клево!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Таня!!! рада , что нашелся проект и зажог в тебе искорку и желание ТВОРИТЬ!!!

      Видалити
  3. Здорово, мне очень нравится как получилось)

    ВідповістиВидалити
  4. получилось супер! отличная идея! спасибо большое, правда текст я не очень поняла)))))

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо, Лена!!!! а как же переводчик, не справился? ;)))

    ВідповістиВидалити
  6. М-да..... воспользовалась я переводчиком... местами тихий бред:))) буду писать по руски..а что делать...

    ВідповістиВидалити