У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 16 травня 2014 р.

Тік- Так...

Щось мене сьогодні "понесло" :)))
Ще одна робота для СП CREATE UP!!!!! (всі детальки в моєму попередньому пості :)))
 
Центральна вирізка з журнала була рекламою кави... тепер дівчина дивиться на нас очима - годинниками тік-так :))))) ПРИЙШОВ ЧАС ДЛЯ НОВИХ ВІДКРИТТІВ!!!!!!
 і лампочки - символи свіжих ідей, які так потрібні творчим людям!!!!


 
 
Елена вже придумала новеньке креативне завдання !!!
Репліка художника - ліфтимо свого  улюбленого автора, робота - наповнена свободою - хочемо малюємо, хочемо... короче... що хочемо, те й робимо!!!!
 Классс!!!
Лінки відкриті до 28 травня!!!
Приєднуйтесь!!!
Будемо знайомитись , а познайомить нас творчість!!!
 
 

7 коментарів:

  1. Наташа, ты такая умница!! Мне очень нравятся твои работы))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Столько креатива, эмоций... столько чувств...прям не передать словами))

      Видалити
    2. Олесичка, мне так приятно!!!!! Спасибо тебе!!!!
      Давай , давай к нам!!!!

      Видалити
  2. Блііін! Дуже крутецький колаж, і дуже позитивний)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Даааааа!!!!! Позитив оцінити ти точно вмієш (для мене ти - смайлик :)))

      Видалити
  3. Привіт!Мені знову приходиться погодитись-прийшов час...Дякую за натхнення і оптимізм.Па-па.

    ВідповістиВидалити