У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

четвер, 8 травня 2014 р.

Приємні моменти в шоколаді :)

Привіт, красотулі!!!
Чомусь ніколи не ділилась з вами своїми перемогами!!!(в мені завжди боряться дві сили: одна- "кому воно потрібно?", а друга- "а чому ні?" сьогодні перемогла амбіційно налаштована особа :)))
Коли паршивенько на душі, мій Ангел Охоронець завжди приносить мені шматочки цілющої радості - шоколад з приємних моментів...

Одним з таких моментів був ТОП від Київського скрапклубу ( завдання "Гармонія")! і мої лавандові доміки у списку )))
Наше життя складається з дрібниць. І буває, що маленьке тепле  слово може зігріти краще ніж полум'я вогню... тут я дякую Юлі за смайлик у моїй душі :)))
 
А ще дякую дівчатам з Кафешки Скрапомамочки за ТОП в фотомобі "Дырка от бублика"
                                            Мої колечка красуються!!! знали б ви як довго я їх виставляла в               таку        позу!!! )))
 
Ось такий шоколад!!!
Моє натхнення десь гостює...
заманити його може солоденьке у душі !!! бажаю собі і вам цукрових моментів  !!!
пішла я готувати чайок:)))

4 коментарі:

  1. Ох, Наталі, і мені приємно, що тобі приємно!)))
    Ми маємо рятувати одне одного)) Ти не уявляєш, як тяжко триматися, коли дзвонять-пишуть щодня родичі та друзі з Луганська. Розумію, що я для них просто соломинка у зараз спокійному Києві. Скажу чесно, на душі тааак паршиво (але то мій маленький секрет))) Ще живе у мені крихітна надія, що усе це божевілля - тимчасове. І ми маємо триматись! І тримати одне одного! Бо разом ми УУУУХ!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлічка , твій внутрішній позитивчик зігріває серце!!!
      Думаю, що всі оптимісти мають такі маленькі секретики ))) але... на те вони і оптимісти, щоб дарувати надію на краще!!!(ти в цьому списочку ;)
      І РАЗОМ ми УУУХ!!!!

      Видалити
  2. Привіт!Які чудові і романтичні твої лавандові будиночки.І колекція будиночків поповнюється.Все виглядає дуже ніжно.Дякую за атмосферу.Па-па.

    ВідповістиВидалити