У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 6 травня 2014 р.

Спробую!!!

Привіт-привіт!!!
Я  наважилась на відбір у дизайн команду!!!
 
Всі деталі читайте ТУТ


 
Слід показати 5-7 своїх найкращих робіт.
Я вирішила розмістити у цьому пості свої улюблені і дорогі серцю витворялки :)))
 
1.ВЕСНЯНА .Є такий вислів :"Если в твоей душе осталась хоть одна цветущая ветвь, на нее всегда сядет поющая птица"... Березень - це час, коли пташка нашої душі хоче ділитися своєю піснею зі всіма на світі!
Ось моя листівочка з двома пташками, які не хочуть повертатися в клітку ЗИМИ :
 
2.Ванільні мрії на хмаринці ніжності...

 
3.Рожево-фіолетові окулярки мого безтурботного котика!!!

 
4. Моя шалена любов до будиночків !!!

 
5.Сердечко для мого чоловіка

 
6.ПРОВАНС: акварель, голка , нитка і... лавандова атмосфера...

 
7.Тепло домашнього затишку!!!

 
Сподіваюсь, мої роботи сподобаються :)))
 
 
 

9 коментарів:

  1. Наталі, нехай удача тобі посміхнеться!кльові роботи!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!!! Я теж сподіваюсь, що удача відповість на мою щиру усмішку на всі 32 зубики ;)))

      Видалити
    2. Привіт!Мрії збуваються і удача поряд!

      Видалити
  2. Наталю, чудові роботи!!! Дякуємо за участь та бажаємо успіхів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! тут мої "успіхи" залежать від вас ;)

      Видалити
  3. Наталья, желаю удачи! У тебя здоровские работы!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Олесичка!!! Так приятно читать слова поддержки!!!! :)))

      Видалити
  4. Привіт!Мені подобаються всі роботи.Особливо "Ванільні сни".Тільки гарна мама може так відчувати і бачити свою дитинку.А кіт у рожевих окулярах просто класний.Дякую.Натхнення тобі і можливостей в житті.Па-па.

    ВідповістиВидалити