У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

субота, 31 травня 2014 р.

ПРОСТОТА в людях і речах - притягує...

Привіт, красотулі!!!
Нарешті я знайшла блог, який подарував мені віру в те, що
 МОЖЛИВО ВСЕ і ВСЕ ГЕНІАЛЬНЕ - ПРОСТЕ !!!
Хочу вивчати стиль тих, хто мені подобається, конспектувати свої враження, найсмачніші моменти!!! (далі привідкрию для вас блокнотик з "замальовками"  :)))
В своєму пості про Дві креветки для Pizza я написала про свою любов до малюнків Анни Русакової , які видаються дитячими, простими , створеними "від руки"...
Саме ця простота привабила мене у блозі  SODAlicious !!!
І першу усмішку радості викликав coffee journal

                                             Рамочки.... я вже намалювала кілька від руки...
                                        Як просто: калька і обведена олівцем кава :)))
І таких штучок у дівчат багато!!!
Ось шматок моїх каляк-маляк
 (хочу створити для цього діла артбук, щоб туди і фільми любимі, і цитатки, і ...і....і.... все , що люблю і, у що по ходу закохуюсь :))))
 
На фото я :))), екран , чорновичок і дощ за вікном....
 
 Можливо, скоро всі ці речі переїдуть в нове житло... і відсвяткують новосілля!!! (артбук... як же назвати свою книжечку?...)
Дякую, що забігаєте :)))
 



4 коментарі:

  1. Ага, теж на них підсіла! Я теж довго гортала їх бложик, коли знайшла з місяць тому)) Я теж оце хочу артбук, та все ніяк не неважуся. Край, як треба "валшебний пєндель")))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Без "пєнделя" не прожити :)))
      Я от дивлюсь на артбуки дівчат з SODA... і здається все так просто... ага - візьми і повтори!!!
      Буду робити свою книжечку як вмію, а то в мене все блокнотики і блокнотики (ще й магазинні :)))

      Видалити
  2. Hello Dear!
    Wow... it's really really nice to know that you like my coffee journal & it's nice to know that you are an inspiration to someone ♥

    Huge hugs from Poland! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Hello, I am very pleasant that you wrote me!!! and thank you for inspiration!!! SODAlicious ...it's really something WOW!!!
      Huge hugs from Ukraine!!!

      Видалити