У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 30 травня 2014 р.

Маленька листівочна фабрика...

Привіт!!!!
Сьогодні я з простенькою листівкою...
Створила я її для того, щоб спробувати щось нове. Що саме?
 Я ніколи не робила чогось маштабного, наприклад запрошення на весілля (штук так за 150.... :))) ого-го - для мене це звучить саме так - і мій дім перетворюється на маленьку листівочну фабрику :)))
Чому я про це пишу? бо на днях з мого телефона прозвучало таке замовлення і я... розгубилась... коли уявила себе за штампуванням цілком одинакових клонів :))) , але так хотілось  спробувати щось подібне!!! а ще весь цей математичний процес... рахуємо собівартість, що, де і скільки всього купити і формуємо ціну... о-о-о !!!
Всі ці показники трохи покрутились в моїй голові і видали скромну листівку з урахуванням усіх бухгалтерських маніпуляцій!!!

Як для 150 штук ручної  роботи тут достатньо :))) : накрутити 150 рожевих розочок, зав'язати 150 бантиків з рафії, вирізати 300 листочків з фетру, заембоссити 150 написів , а ще є решта процесів : вирізання, приклеювання, оформлення серединки і тексту...


Це мій пробний варіант, хочу придумати ще щось... ох, було б у мене більше інструментів :))) особливо, машинка для вирізання і тиснення!!!!!
 
А у вас були такі маштабні проекти?
Цікаво почути ваш досвід і ... варто чи ні ???
 
 
 
 
 
 
Візьму участь в завданнях:
Завдання "НІЖНІСТЬ"

 
Па!
Дякую, що читаєте!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 коментарів:

  1. Наталі, ну ти енерджайзер! Вже купу усього натворила, поки я оце ганяла у відпустку. А я оце щось ніяк не зберусь з думками...всі завдання попропускала(((нема натхнення, хоч плач... Чудова листівочка! Я робила 60 штук тільки на власне весілля)) А взагалі я якось не прихильна до листівок, не даються вони мені...Більш люблю альбомчики або сторіночки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт!!!! Рада тебе бачити!!!
      Ти знаєш, коли нема натхнення, треба сісти і щось зробити - це дуже схоже на те, що апетит приходить під час їжі :))) перевірено!!!
      Ми з тобою чудова пара (поймите меня правильно хе-хе :))), я в тому плані , що ти не водиш дружби з листівками, а я - з альбомчиками і сторінками :))) ну точно одна в одної чогось навчимося!!!!

      Видалити
    2. Це точно! Сіла та зробила!)) Треба буде якось зібратись на живі МК))

      Видалити
  2. Привіт!А скільки позитивних емоцій...Скільки людей збережуть у пам"яті це весілля...Запрошення ніжне і багата.Все в тему і зі смаком.Я б також хотіла бути запрошена на хороше свято.Замовнику сподобається.Па-па.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Анонімчик, давненько вас не було!!! і тут - стільки слів підтримки!!!

      Видалити
  3. Привіт! Вітаю з відкриттям "маленького свечного завода". Обов'язково потрібно спробувати і після цього Ти визначишся варто чи ні. А для того щоб процес пішов легко обіцяй собі, що після замовлення купиш якусь дуже давню "хотілку" і працюватимеш заради цієї мети. Я мала замовлення до сотні шт. і для себе вияснила такі дві речі, що не буду братись за дуже термінові замовлення і ніколи не купуватиму матеріали за власний кошт, тобто без авансу, а з усім решта можна дати раду. Листівка дуже ніжна і повітряна. Нехай процес буде в радість.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Орися!!!
      Ти знаєш цей "завод" вже давно працює!!! замовлення в мене завжди були , а листівочки продавались в маленькому магазинчику... просто я ніколи про це не писала :)))
      Ой, а хотілок в мене... ого-го!
      Дякую за поради !!!!

      Видалити
  4. Откуда столько терпения?) Очень аккуратно и красиво) Спасибо за участие от Киевского Скрапклуба)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Если чесно, с терпением я не дружу - у меня взрывной характер, но ,когда делаю открытки - чик , и все меняется :)))) Спасибо :)))

      Видалити
  5. дуже гарна робота! :)
    дякуемо від Київського Скрапклубу!

    ВідповістиВидалити