У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 23 травня 2014 р.

А в тебе є чорний фломастер !??

Привіт!!!!!
Хочу  ще на один СП!!! (він , правда, вже розпочався, а я, як завжди,  запізнилась :)))
Думала я думала і.... таки ХОЧУ!!! запалилась... і поки горю бажанням, то ловлю цей свій стан і - ВПЕРЕД!!! бо натура в мене - творческая: швидко запалююсь і швидко гасну , тому спішу-спішу!!!! і сподіваюсь , що проект буде підтримувати в мені "жажду творчества"!!!
Всі ці мої слова проКраски 

Надихнуло  мене  1-ше завдання проекту , де слід вийти із зони комфорту!!! Це ну точно, як в житті: хочеш навчитись , досягти успіху, прийти до цілі - давай, давай!! -  виходи з зони комфорту- іншого шляху нема!!!
Час є до 1-го червня!!!
Я рада, що проект і для тих , хто має один чорний фломастер (я належу до їх числа :)))
Мій набір фарб - манюсінький: біла і коричнева акрилові фарби, звичайна  акварелька, акварельні олівці і ... чорна гелева ручка :))))
 
Тепер залишилось подумати... що ж мене з цього списку виводить з зони комфорту...
Може червоний???  не люблю цей колір!!! (ага, і пишу червоними буковками :)
результат моїх пошуків - в наступному блозі! :)) (тут прям серіальчиком попахує ;)
Воть!
 
  

6 коментарів:

  1. Черная гелевая ручка - рулит! Это самое первое, что я себе купила!;-) Так что эксперимент вполне удастся!)))) Ждём;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, да, да , Настя!!! Спасибо!!! я вот смотрю на работы учасниц СП и мозги (ну так - слегка :)) подзакипели... столько креатива, клякс и всяких миксмедийных штучек... что мой наборчик красок и я прям не знаем, чем вас можна удивить , ну а гелевая ручка.... о-о-о - эта красавица вооще молчит :)) но... моя фантазия... вся надежда в ее волшебных ручках :)

      Видалити
    2. Я уверена, что она тебя не подведет!;-)

      Видалити
    3. Сегодня у нас с ней ,с Фантазией, совещание, думаю гелевая ручка тоже поприсуствует ;))) и, и, и... придумаем!!! спасибо :)))

      Видалити
  2. Привіт!Я також люблю фарби , олівці...Ти спонукаєш мене до активних дій.Дякую.

    ВідповістиВидалити