У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 16 травня 2014 р.

СекретНО...

Привіт-привіт!!!
Хочу розпочати для себе щось новеньке!!!
Може і вам буде цікаво?
Дякую дуже-дуже Юляші (levik) !!! саме з її блогу я дізналась про такий проект як
                                                                    create up! 
                                       Елена Севрина (головна видумщиця) пише  про цей проект:
"Что будет: много арт-журнального, будут не сложные задания по всяческому рисованию, планирую шить, вязать и еще очень много чего, даже мишка-тедди в планах...Можно назвать этот проект совместным "творчествованием")))... все, кто пожелают, могут присоединиться, без критики, оценочных суждений, а ради того чтобы просто посмотреть у кого как получилось...
Итак, первое задание для арт-журнала!
Условие: никаких красок, ручек, маркеров...только клей и вырезки из журналов.
Смысл в том, чтобы сделать коллаж используя только ножницы, клей, желательно передать некий смысловой подтекст..."
Моє артжурнальне:
Якщо би знайшовся хороший і глибокий психолог... цікаво, як би він розклав нас "по полочках", розглядаючи наші вирізалки !??
 

                                    І коник намалювався, може тому, що рік синього КОНЯ?...
                                     Тарілочка з кексами!!! ммм-ням!!! і дуже символічна(для мене :))) : так хочеться розбавити своє полосате життя яскравими кольорами і солодкими моментами!!!
                                                                    Творчий процесссс...
                                                 Коли Єгора спить - мама таке витворяє!!!

                                                                    Банер проекту!!!!
 
па, приєднуйтесь!!!
І ПИШІТЬ мені, а то я скучаю!!!
 
 

9 коментарів:

  1. Ну ти даєш! Понесло з колажами. Прямо один кращий за інший!))Надихаюсь! Він такий емоційно-чуттєво-таємничий для мене)) І журналінг дуже актуальний))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже класно, коли знаходиться людина, яка своєю ідеєю може запалити і надихнути!!!! проект -цікавенний, бо не обмежує творчість і не ставить в рамки!!!
      от і понесло мене!!!!
      дякую, Юля, за теплі слова, а то я вже почала підзамерзати без уваги... ;)

      Видалити
  2. ох, класс! очень люблю такие коллажи:) настоящий мотиватор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Таня!!!! мотиваторы - вещица полезная, а его создание... о-о-о - настоящее наслаждение, а вот воплощение в жизнь... штука штуковенная (во как ;))) спасибо, что забежала!!!!

      Видалити
  3. Привіт!Коли синочок спить,мама теж грається у свої цікаві дорослі ігри.Як все таки не просто почати з себе.Дякую.Па-па.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Коли синочок спить... так - це мій час подумати і зробити щось для душі :)))

      Видалити