У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

четвер, 15 травня 2014 р.

Время замков из песка...

Привіт, мої красотулі!!!!
Давненько я не заходила... але...за вікном тихо стукає дощ и  я - тут!!! Я люблю дощ за те, що дарує мені час помріяти!!! і я мрію... про море...
А вам хочеться на МОРЕ!!!!??
Я б прямісінько   зараз  спакувала чемоданчики і...  вперед за відпочинком!!!!!
Тому сьогодні принесла для вас шматочок свого настрою "цвета морской волны"!!!
Я ніколи не творила в цій темі , але завжди думала-гадала, а тут мій котяра намурликав мені в Скрапим на радость ТОП і можливість подизайнити!!!! Заходьте погостювати в Скрапим на радость  за порцією РАДОСТІ :)))
Ось моя фантазія...
Море...время замков из песка!!!
Так хотіла створити настрій ніжності під заспокійливий  шум хвиль, атмосферу легкості , романтики и "умиротворения" - это счастье духа, это состояние безмятежности, покоя и душевный мир.



Будувати пісочні замки!!! Це ж справжня пісочна терапія!!!!
Фон - саморобний . Водичка - пожмаканий пергаментний папір, який я розфарбувала акварелькою в морські кольори...
 
                                 Морскі хвилі виносять на берег послання в бутилці ( цікаво...., що там?) і дерев'яні кочеришки (в цій ролі виступає кориця) , коли я була на Тихому океані, то бачила ці чудернацькі творіння моря, в яких так важко впізнати колишні дерева!!!А  пляшечка... просто я люблю  старенький фільм "Послание в бутылке" ...
Пісочок зробила з кукурудзяної крупи і покрила всю цю красу білим акрилом...

Прикладіть вушко до ракушки, ви чуєте??? МОРЕ, МОРЕ ЗВУЧИТЬ!!!!
 
Ловіть банер завдання!!!
 
1.Додаю свою листівку до завдання від  Скрапоголіків "Мечты об отпуске"
                                           Я мрію про море з його атмосферою релаксу!!!

                   2.До завдання від Creative World "Путишествия" ( у мене морська мандрівка)
3. Ночные скраперы та їхнє завдання Цветной беспорядок: Мятный май!

 
Па!!!
Морського вам настрою!!!!
 



 
 
 

8 коментарів:

  1. Ух ты,такая здоровская морская открытка! Чайка как настоящая сидит на морской коряке! Спасибо,что мечтаете с Скрапоголиками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за вдохновение!!!! и за возможность помечтать!!!!

      Видалити
  2. Шикарная открытка) Я правда смотрю на нее и слышу шепот волн и запах моря) Спасибо за вашу красоту от блога Скрапоголики)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля!!! Я рада, что смогла передать настроение!!!

      Видалити
  3. Очень красиво,а замок как вписался! Приятно, что Скрапоголики вас вдохновляют!

    ВідповістиВидалити
  4. Привіт!Тема моря мені знайома.Хочеться сказати,що замок вийшов класний.Такі замки існують і вони дійсно з піску.Запрошую самій переконатись.Па-па.

    ВідповістиВидалити