У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 8 квітня 2014 р.

Пінок під наші... красивенні попочки :)

Привіт!!!
Нарешті я напишу про
 
Моє слово 2014
Цікавенний проект!!!!! Чудовий шанс подумати про себе!!! про свої мрії, плани, самовдосконалення... ( що практично неможливо зробити, сидячи на дивані :))), тому проект - ще й старий  добрий пінок під ...самі знаєте що :))) під наші красивенні попочки ;)
Суть усього цього діла в тому, що ми шукаємо для себе одне єдине слово , яке ми хочемо запросити в своє життя, і жити з ним цілий рік.
 Думаєм:  чого нам бракує???, які емоції нам потрібні???, про що ми мріємо???
Пишуть, що проект змінює життя.... і не дивно, бо це - своєрідне  планування , але не в строгих цифрах і фактах , а легке, творче...де МИ вирішуємо усе...



Для чего нужно это слово и этот проект? Помимо того, что это повод подумать и поразмышлять, это еще и возможность сделать что-то новое, что-то такое, чего вы не делали ранее. Быть смелее по всем, выбирать, стремиться, узнавать, делать больше и просто делать, сосредоточится или отпустить, развлекаться или учиться, читать или путешествовать, расслабиться или делать все по графику, составлять списки или научиться не думать о списках, идти вперед или вернуться к чему-то важному и незаконченному, проолжать движение или взять паузу, впустить в свою жизнь что-то новое или больше никогда не впускать старое, всегда говорить да или научиться говорить нет.

Что делать с выбранным словом? Просто жить с ним. Приглашать его в свою жизнь. Слушать его. Оно само будет приходить вам на ум, или вы будете вспоминать о нем по случаю. И что-то изменится. Хотя бы ощущение того, нужно ли было вам то, что несет в себе выбранное слово, или нет.

 (більше деталей на scrap-info.ru )
                      ----------------------------------------------------------------------------
 Приєднатися до СП можна в блозі  Поліни Хоронько.
Що робимо на 1-му етапі?
ЗНАЙОМИМОСЬ ЗІ СЛОВОМ:
1. Найдите определение своего слова в толковых словарях.
2. Найдите синонимы для своего слова.
3. Выписывайте все цитаты на протяжении года, которые содержат ваше слово.
4. Подберите все возможные словосочетания с вашим словом, даже те, что вам вроде бы и не подходят.
                      ------------------------------------------------------------------------------

1.  Моє слово - ЖИВИ, live .
Пошуки слова не були миттєвими... спочатку була "рівновага", потім - "гармонія", але після копань у собі .... до мене прийшло "ЖИВУ" завдяки цитаті "жизнь не в том,чтобы жить, а в том, чтобы чувствовать, что живешь"...
 Я відчуваю, що живу, коли мій світ наповнений позитивними емоціями, коханням , енергією, діями і подіями, коли часто змінюються картинки , коли в життя приходить щось нове... Саме таке визначення я даю слову ЖИВУ.
 А якщо звернутись до словників, то мені подобається таке пояснення:
-перен.,  Быть целиком занятым, поглощенным, увлеченным кем-чем-н.( джерело )

2.  Синоніми.... було важко... до слова жити їх зовсім мало ,а значення...взагалі мовчу...
Тоді я взяла англ.live і.......... знайшла, що шукала!!!!

Перевод live из словаря

[laɪv]adjective: живой, горящий, непогасший, действующий, боевой, невзорвавшийся, под напряжением, подвижный, энергичный, деятельный, полный сил, вращающийся, жизненный, животрепещущий, реальный, чистый, яркий, нетусклый, передающийся непосредственно с места действия, меняющийся, переменныйadverb: непосредственно, прямо, в прямом эфире[lɪv]verb: жить, существовать, отживать, житься, дожить, вести какой-л. образ жизни, обитать, выдерживать, питаться
Виділила ті слова, які запрошую у своє життя!!!!!
                             
3. З цитатами - я в пошуку... напишу одну, позитивненьку: "Как ты жил в эти годы?
                                                                                                     - Как буква "Г" в "ОГО"
                                                                                                                 Йосиф Бродский

4. Для квітня я обрала таке словосполучення: "ЖИВУ в равновесии, in BALANCE" , а над іншими думаю-гадаю...

Тепер треба зробити сторінку зі своєю фоткою і словом, а також сторінку з словосполученнями - девізами до кожного місяця. До речі, їх в мене залишилось 9... так символічно :))) НАРЕШТІ народжуся НОВА Я!!!!!!! (я на це сподіваюсь :)))
І це ще не все !!! Вже вийшов 2-й етап - візуалізуємо одну цитату...

                                   Поліна пише,що приєднатися ніколи не пізно,
                      ( тим більше якщо йдеться про вдосконалення нас коханих!!!! :)
P.S  Моя сторіночка  майже готова, це 1-ша сторінка в моєму житті!!!! Скоро... будете її розглядати :)))



2 коментарі:

  1. отличное слово!!!!!!!!!!!!!!! и нереально интересные поиски его значения в русском языке (через английский!!!!!!!)
    Наташ, классно так ))) молодец, что присоединилась!
    и эти 9 месяцев впереди подарят миру новую тебя ))) такое милое сравнение - очень символично!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Вика!!!!!
      Вчера я перевела свой блог на русский(спасибо блоггеру за такую функцию, как переводчик :))) и , о УЖАС!!!!! как же дико некрасиво искажается речь... конечно та-а-акое читать ну совсем неинтересно... я тоже люблю получать удовольствие от чтения... но это... не удовольствие...
      теперь уж и не знаю...как писать... )

      Видалити