У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 4 квітня 2014 р.

Королі ситуації або піну для гоління лекше змити...

Привіт, красотулі!!!!
Я знову з дітками!!!
Цього разу герой мого роману - маленький мущинка!!!!!

Колясочку малювала сама , зробила з неї фішку і покрила це діло прозорою пудрою для ембоссігу. Домік пофарбувала в голубий і закракелюрила...
 
Коли в домі дитина - її витворялки починаються ще с пільонок (тому я прикріпила колясочку)...
Це ж так цікаво - піну  на голову або горшок, понадкусювати мило або одягнути мамині трусіки (ой :))) і носити їх як вишуканий капелюшок.... і таких картинок - безліч....думаю у вас теж назбираються ;)))

Зберігаю у серці усі ці кумедні моменти... поселила їх в пляшечку...і час від часу їх дістаю, згадую, сміюсь... прийде час і буду розказувати історії внукам...( тут я всплакнула- старіти то не хочеться ;)))
Корона- це ембоссінг білою пудрою, а напис BOYS з бірочки-тежика   ZARA ( цікаві бірочки з наших речей я ніколи не викидаю... точно пригодяться :)

Коли дитина сам на сам із собою, то відчуває "мир без границ" - це мій час , надіну ка я корону!!!!!! І-і-і-і.....витворяє-є-є-є  - царює!!!!!, поки мама не прийшла...
 І точно знає, що робить ЩОСЬ заборонене... Скільки разів я заходила в кімнату, стільки ж разів моя дитина бистренько кидала все з рук і з поглядом котика, що напісяв в куточку, щиро дивився мені в очі :))) 


Ця листівка - це прям історія з життя мого Єгори!!!!
Тільки залишу своє чудо на кілька хвилин і ..... або кімнату не впізнаю, або сина :)))

Ось вам і фотофакт (якість фото - жахлива, але момент зловили...)
Єгор і крем, крем і Єгор ( це був крем під підгузник...він та-а-а-кий жирний, що вимити його було... сказати мега важко- нічого не сказати!!!! мамочки, ви мене зрозумієте...)
Схожість з картинкою на листівці один в один, тільки піну для гоління простіше змити :)))

 

Додаю листівку до :
1.Завдання від Скрапоголіків "Шутки ради" ;
2.HSM "новорожденное"
3.Скетч від  Арт Уголка
 
А ваші діти що витворяють без мами?
Пишіть мені!!!
 




8 коментарів:

  1. Прелесть! Я хохотала! Спасибо за поднятое настроение! )))

    ВідповістиВидалити
  2. Какой милаха! Прям СПА процедуры))) Спасибо от Скрапоголиков за участие в задании!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!!!!! да-а-а!!!!, милахи и милашные СПА !!! а еще могут быть "лечение грязями" , шампунепробование и другие познавательные приключения :)))

      Видалити
  3. Очень красиво получилось! И фото - класс!

    ВідповістиВидалити
  4. Привіт!Який чудовий період в житті-дитинство.Час пізнання світу усіма способами...І слова мами:"не можна ,не бери..."звучать для маленьких Королів так не актуально.Мамочки!Дайте своїй малечі бути дітьми.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, бути ще б і нам такими безстрашними , як наші дітки... тоді б ми дозволили їм бути дітьми....а так - постійні переживання , щоб щось собі не скрутило наше пупсеня :)))

      Видалити