У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

субота, 5 квітня 2014 р.

Війна не здатна дарувати натхнення...

Привіт, мої хороші!!!
Территорія талантів  запросила мене подизайнити над новим завданнячком (яке вже з'явилося в їхньому блозі і я можу  "відкрити вам  усі карти"...) Шукаємо своє  натхнення в 6-ти кардах з фільму "Троя" і описуємо, що саме нас зачепило...
Ось результат мого натхнення...
 У прошуках натхнення я переглянула фільм знову...  І довго не могла визначитись зі своїми емоціями і почуттями... "Троя" - це війна (трохи розбавлена фарбами кохання), тема, яку мені не хотілось зачіпати... і як її намалювати, втілити?..
І відповідь прийшла, коли я знайшла цитату Оскара Уальда:
" - Какая прекрасная сегодня луна!
- Да, но если бы вы видели ее до войны!"
І тоді всі пазлики склались...
Ця цитата дуже глибока...
Війна не здатна  дарувати натхнення... і навіть місяць, що викликає теплі картини романтики, мрій і краси вже не той... він - інший, як і люди в час війни... їх світ змінився...
Місяць стає символом часу "до войны", часу миру , спокою, любові та усіх добрих, ЛЮДСЬКИХ емоцій... А війна перетворює людей у диких звірів...

Моєю музою стала палітра 1-го кадру : насичений і соковитий синій та бежеві відтінки піску.
Фон саморобний (полюбилась мені ця справа), використала акварельку та ембоссінг білою пудрою, а також тканину, зістарену в каві, зім'ятий пергамент і шматочок паперу з ящика(не знаю як його правильно назвати....,та ну його ) головне,що ви мене зрозуміли :)
Я ніколи не знала, де дівчата беруть такі шишечки... але,  гуляючи всім сімейством в лісі, я натрапила на височенне дерево з такими шишечками і роздобула трохи  для себе...

Я намазюкала трохи текстурної пасти , на цьому фото помітні невеликі "хвильки"
Ну і символічні крила, як боротьбо ДОБРА і зла, білого і чорного ангелів...
 
Ще хочу сказати ( і фільм Троя теж про це говорить) , що війна - це велика маніпуляція людьми... так не хочеться бути маріонеткою в чужих руках, а обрізати всі ниточки, за які смикають ті, кому потрібна ця жорстока гра...
 
"Почему бы не судить правительство за каждое обьявление войны?Если бы народы поняли это...если бы не позволили убивать себя без всяких причин, если бы они воспользовались оружием , чтобы обратить его против тех, кто им дал его для избиения, - в этот день война умерла бы"
Г. Мопассан
 
Це завдання  відкрило для мене художницю Сунгі Парк (Sunga Park) ... її акварелі  називають спогадами або снами про міста... а для мене вони - зтерті війною руїни....., не знаю чому, але це мої перші асоціації, коли я побачила її роботи... 
 
Візьму участь в завданні від Scrap Time , ось скетч
 
 
 
 Пост сьогодні от такий...
 
 

2 коментарі:

  1. Наталі, у вас дуже чудові листівочки!Відчувається власний стиль. Я в захопленні!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юль, зі мною на "ти" :))), а то я себе якоюсь старенькою поважною тьотінькою відчуваю :)))
      А за листівочки - спасибі!!!! так приємно....

      Видалити