У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 25 квітня 2014 р.

Дырка от бублика???...или...

Привіт, красотулі!!!
Давненько я не забігала...
Сьогодні я до вас з фоткою для фотомоба від Кафешки Скрапомамочки "Дырка от бублика"
Чим не дирка від бублика ;)))?
 Оскільки це - обручальные кольца, то так не хочеться думати, що ми одягаємо на палець дірку від бублика, яка означає  "нечто, лишённое всякого содержания", тому нехай дирка колечок символізує любов , над якою слід працювати і після одруження, наповнюючи своє життя змістом, щастям і яскравими емоціями!!!!
Чого і вам бажаю!!!

10 коментарів:

  1. Наталья, какие красивые у вас "бублики"))) Спасибо от Кафе Скрапо Мама за участие в фотомобе!

    ВідповістиВидалити
  2. Ух ты! Многие мечтают о таких дырках и бубликах!)) Спасибо от Кафе Скрапо-Мама!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Настя!!! Дааа, любовь и бублики, бублики и любовь!!! :)

      Видалити
  3. дааа, замечательные "бублики")) спасибо от КСМ)

    ВідповістиВидалити
  4. А ведь и правда... кольцо - это же тоже "бублик". Спасибо за участие в фотомобе Кафе Скрапо мама))))

    ВідповістиВидалити
  5. Привіт!Дуже цікава і актуальна тема для всіх поколінь.Дійсно щоб жити святково,треба свято створювати.Щоб жити цікаво і наповнено,треба собі на це запрацювати.Дякую за роздуми за манеру спілкування і за красиве фото.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анонімчик, дякую за чудове доповнення до мого посту, "золотые слова" !!!!

      Видалити