У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

субота, 19 квітня 2014 р.

Шоколадно-океанічна історія...

Привіт, красотулі!!!
Давненько не заглядала...
Але я знову тут :)))
Чай з корицею  дарує цікавенне завдання!!!
УМОВИ:
1. контурный рисунок (рисунок любой формы черным или белым контуром. Можно рисовать самим, либо использовать штампы и готовые принты)
2. геометрия (любые геометрические фигуры, могут быть составной часть контурного рисунка, отдельными элементами, узором фона)
3. яркие цветовые пятна (кол-во цветов не меньше 2, можно больше, хоть целая радуга)
                                                                       Моя робота
А далі - про шоколад та океан :)))
Ви знаєте ( а може і не знаєте :) якщо вам цікаво, то в мене на панельці висить банер:) , що я беру участь в СП "МОЄ СЛОВО" ,  2-й етап якого - зображаємо цитату , а як саме - це вже як нам заманеться (слово таке... заманеться... те, що нас манить, притягує...)
Вирішила зробити для себе карточку-візуалізацію про звички, які часто тримають мене у клітці, не дають розправити крила і полетіти  на зустріч із солодкими мріями( а солоденьке я люблю :)))... 
... найцікавіше те, що клітка завжди відкрита , а ключі у мене в руках...
Але так важко зробити зусилля над собою...
Картинку вирізала з журнала (дівчина ,що сидить у клітці , а в зеркалі мрій бачить себе зовсім іншою : вільною, щасливою...) , але від оригіналу майже нічого не залишилось, коли в діло пішли фарби, кракелюр, структурна паста і т.д.
Мені захотілось, щоб дівчина дивилась у відчинене віконце, тому я додала марлю( що виконує роль тюлі :))), намагалась створити ефект вітру, руху( коли я хочу помріяти ,то сідаю на підвіконня і, попиваючи чайок, "улетаю":) 
 Контурний малюнок- це клітка, а геометрія - кружечки структурною пастою

Дуже люблю поєднання шоколадно - коричневого і соковитого, океанічного синього, тому ця історія намалювалась саме такою. Шоколад плюс чорниця :)))

 
 Ловіть банер завдання!!!
                                                                                 
    А також хочу взяти участь в завданні від блогу Зроби Сама Листівки з аквареллю
Синій колір моєї листівки - це акварель.

 
 

6 коментарів:

  1. Привіт!Равновесие-яка досконалість.Мабуть кожен з нас намагається досягнути цього.Для мене твої роботи містять життя ,роздуми,філософію,естетичне задоволення.Дякую за приємні хвилини.

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивая работа. Но я что-то не осилила смысл цитаты - не "доросла" видимо еще. Но задумалась теперь надолго.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привет, Полина!!!
      Цитата... да... возможно и сложновато понять :)
      мой маленький примерчик: я очень хочу похудеть, но для этого надо же попочку поднять и сделать что-то, потрудится, выйти из зоны комфорта, изменить свои привычки, которые тормозят мои мечты о себе стройной ( я и так красивая ;)... вот душевное равновесие и нарушается...
      а привычка думать в негативном ключе... это еще хуже!!!
      вот и делаю попытки в сторону равновесия с хорошими привычками :))

      Видалити
  3. Наташа, так классно!!!!!!!!! цитата замечательная! и такая верная!!!!!!!!!
    и обыграла ты её прекрасно! твои цвета и плавность крыльев и мечтаний не помешали и геометрии в работе (это в нашем задании очень важно!) - равновесие и круг... ну очень здорово!
    надо и мне за цитату по МОЕМУ СЛОВУ приниматься уже ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Викуля!!!! Да-да-да, мне уже интересно-интересно как ты поиграешь со своей цитатой!!!
      А я все никак не соберусь написать о фильме... ты помнишь?
      надо , надо... нет..."надо" - это, когда заставляешь себя , а я хочу!!! : )))

      Видалити