У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

неділя, 13 квітня 2014 р.

Бачити світ під кутом натхнення

Привіт, красотулі!!!
Я швиденько забігла, щоб показати вам нове фотозавдання від Кафе Скрапо- Мами!!! (фотографуємо ВОДУ)
(це моя улюблена кафешка, де я частенько засиджуюсь з ароматним чайком :)))
Більше того, Скрапомамочки запросили мене подарувати вам НАТХНЕННЯ !!!
Ловіть  моменти життя від мого друга - "того , що зупиняє час",  і від мене!!!
Фотография учит наблюдать за красотой...Моя ВОДА - это чарующая зеркальная картина, в которой отражается мир, как нарисованная акварель. Изображение моста может быть разным в спокойной глади реки , и на "полотне" воды, бегущей в водопад...

Мене просто зачарував  міст у воді , а колір тіффані... я не встояла... світло падало під таким кутом, що відображення світилося як неонова вивіска!!! 

 Вода біжить... тут і клаптик неба з хмаринками і блакитна фарба моста!!!
Це відображення теж можна було побачити тільки під певним кутом!!!
 
Як приємно бути спостережливим і помічати прекрасне навколо!!!
Чого і вам бажаю!!!!!
Ось банер.
Бажаю вам гарних кадрів!!!
 

 


2 коментарі:

  1. Привіт!І де можна було найти такий місток? А колір неперевершений.

    ВідповістиВидалити