У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

неділя, 9 березня 2014 р.

На крилах любов і весна

Привіт, красуні!
А хочете ще трохи хорошого настрою?
Давайте відкриємо вікна для весни з її чистотою і свіжістю!
 І впустимо в серця птахів, що несуть на крилах любов і надію !



                                                            Моя шифонова квітуля!
                                                   Мені дуже сподобалось  робити її :)



1. Листівку додаю до 2-го етапу від  Belle Fleur ( обов'язкові елементи- перо або пташка і квіти)
( моя листівка з 1-го етапу  ввійшла в ТОП-12, з чим себе і вітаю!)
Танюша,  дякую тобі за натхнення!
----------------------------------------------------------
2. Спасибі Скрапоголікам за їхні МК :  квіточку з шифону і зістарювання в стилі Шеббі !
Додаю листівку до  3-го етапу від Скрапоголіків ( тканина в роботі - роза з шифону, металевий кутик для фото я зістарювала теж користуючись одним з МК цього блогу)
-----------------------------------------------------------
3.До завдання від блогу Ванильные мечты
----------------------------------------------------------
4. До блогу Зроби сама
5. До блогу  Art Club UA (рукодільне завдання-цвірінькання пташок)
6. До блогу  Киевский скрапклуб до завдання " Моя весна":
В нашем новом задании нужно использовать: палитру или тему весны или элементы с баннера (книга, велосипед, домик, цветы, сердце, яблоко, веточки).
 
Па!
Пишіть мені!
 

14 коментарів:

  1. Красивая получилась открытка!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красиво и снова винтаж! Вам лучше отказаться от использования черно-белых распечаток и штампов в данном стиле, т.к. они затемняют ваши работы. Есть много картинок (цветных), в нежных пастельных тонах, которые прекрасно будут смотреться в работах шебби-шик.

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт!Просто шикарно.Квіти з шифону надзвичайні.

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая открытка! Но да...это винтаж!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо ! да...со стилями я не подружилась )
      но я буду пробовать еще , радует, что винтаж уже могу :)

      Видалити
  5. Наталия, очень красивая, стильная открыточка! Цветок просто одна нежность! Спасибо большое от блога "Ванильные мечты"

    ВідповістиВидалити
  6. Винтажная весна)))) класс!!!!
    Спасибо, что творите с Киевским скрап клубом!
    Мы ценим вас!

    ВідповістиВидалити
  7. Наталя, цікава листівка. Квітка чудова! Дякуємо за участь в нашому завданні. Арт Клуб.

    ВідповістиВидалити