У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

четвер, 13 березня 2014 р.

Коли творчість "йде на перекур"?

Привіт!
Вчора мій  сплячий синочок - ангелочок  надихнув мене на створення листівочки...

Коли на балконах висять повзуночки, слюнявіки, бодіки наших сонечок - зразу зрозуміло, що в домі живуть КВІТИ  нашого життя ( про це говорить маленька прищепка , що тримає квітку)
Серця наших карапузів чисті і  відкриті . тому цей дорогоцінний скарб я "вставила" в рамочку.
А їхні малюсінькі  ручки і ніжки!!!! цілуєш і не націлуєшся, милуєшся і не намилуєшся!!!
 


"ОПЯТЬ И СНОВА" додаю листівку до 3-го етапу від СКРАПОГОЛІКІВ!
  Боюсь почути, що все гарно, але це не шеббі , а вінтаж :)
 радує , що хоч один стиль я осилила, може дівчата навчать мене і я нарешті "пошикую" :)))
 
Тепер трохи про процеси створення ( я про листівку ;)))
Серце вирізала з фетру і покрила білим акрилом, рози скрутила з лляної тканини, прикрасила все бісером , перлинками, гудзиками. Картинку помазюкала акриловою фарбою, щоб прибрати яскравість , рамочку теж пофарбувала, вона була яскраво-рожева.
Намагалась зробити все світленько, не знаю получився в мене ШЕББІ чи ні...
 
Щось важкувато мені в певному стилі творити... треба думати що і як , а коли багато думаєш, та частина мозку, що відповідає за творчість просто "йде на перекур", чи куди   вона там ходить ;)
А у вас таке буває? 
Чи просто треба виробити відчуття стилю і довести  до автоматизму?
Чи мати  свій стиль , який я б назвала "все, що до душі"?
У вас які думки з приводу цього? 
 

3 коментарі:

  1. Наташа, ваша настойчивость в освоении стиля радует :-)
    Открытка получилась очаровательной. Много светлого и белого и умильная картинка малыша - все это прекрасно ложится в заданный стиль.
    Спасибо, что остаетесь с нами! ))

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо, Лена! Мне очень радосно, что Шебби мне улыбнулся ( ничего , что не с первой попытки ) !!!!
    А настойчивось штука нужная и даже полезная, особенно для тех, кто учится новому, а я хочу научится! ( хотя моя настойчивость всегда проходит стадию - все, больше не хочу, не буду ...)
    Спасибо команде блога за вашу работу!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Удачи! будем рады видеть вас в новых этапах :-)

    ВідповістиВидалити