У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

понеділок, 10 березня 2014 р.

Свіжість...

Привіт-привіт!
Сонечко...
 Пахне весною...
Нарешті можна скинути з себе "панцир" черепахи (так я називаю наше зимове вбрання:) і порадувати свої ніжки  легеньким взуттям!!!
 Настрої легкості  надихнули мене додати трохи весняних відтінків у свій бложик, чим я і займалася вчора...
Допоміг мені у цьому урок №5 від  Альони

Цого разу ми вчилися створювати свій фотопрофіль і працювали над боковими панелями (сайдбарами).
Свій сірий, гороховий фон я вирішила не змінювати ( хоч він і стандартний, але я його люблю-люблю)
Мій бложик став сіро-рожево-зелененьким. Я його сприймаю як молоденьку трояндочку з свіженькими листоками - така собі травнева історія...
--------------------------------------------------------------------
Зміни в блозі: 
Я створила 2-ві бокові панелі і розмістила на них усе, що мені потрібно:
ЛІВА панель(склад): моє фото, читачі, ТОП-коментаторів, гаджет-переклад, мої перемоги, завдання , в яких я беру участь)
ПРАВА панель : картинка-ссилка "Про мене", число відвідувань, архів блогу і блоги, які я читаю. 
 
Мій фотопрофіль -це фото і напис WELCOME - моє ім'я є в описі блогу.
 
Зараз в мене є лише одна вкладка на боковій панелі "ПРО МЕНЕ"
Інші вкладки мені непотрібні , більше хочеться створити ОБЛАКО ИЗ ТЕГОВ, тоді архів я розташую внизу блогу і трохи очищу бокові панелі...
------------------------------------------------------------------
Альона, ще раз ДЯКУЮ тобі за все, що ти робиш!!!
 
ЯК ВАМ зміни?
 
 

4 коментарі:

  1. Привіт!Відчувається приплив свіжих весняних сил. З легкістю ти справилась з упорядкуванням свого блогу.Ще мені до вподоби манера написання розповідей.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну не з такою легкістю... але справилась! приємно , що подобається моя "манера" :)))

      Видалити