У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 1 квітня 2014 р.

Лавандові картини...і Ван Гог

Привіт, красотулі!!!!!!!
Так вже хочеться тепла і сонечка!!!!!
А ще більше - поїхати кудись "де нас нема... але ми там будемо :)"
І я б поїхала.... на МОРЕ... за атмосферою релаксу , за п'янкими ароматами ніжних вечорів і за вибухом емоцій!!!!!
Після того , як я "погуляла" віртуальними вуличками  Провансу , моя фантазія почала малювати лавандові картини, в яких теплий вітерець розносить пахощі травок-приправок , а маленькі будиночки , вузькі вулички, різнокольорові ставні і все, все,  все говорить мені : "Тут спокій, затишок і гармонія!!!!!! "
І знову ДОМІКИ!!! ( про свою любов до них я писала тут, кому цікаво, загляньте :)
І моє бачення ПРОВАНСУ....


Доміки я вишила стібком і розмалювала аквареллю, а зліва, в куточку - клаптик саморобного фону... На вікнах ,в горшечках - ЛАВАНДА...
 
А ще Прованс для мене - це м.Арль і Ван Гог, саме тут він намалював  свої найвідоміші картини...
Моя улюблена - " Терасса ночного кафе..." ( це ще з університету :)

Люблю розглядати її ... І завжди опиняюсь в самій  картині...
Уявляю, як  гуляю по бруківочці, слухаю, про що говорять люди за столиками, вдивляюсь у запалені світлом віконця і зоряне небо .....  насолоджуюсь атмосферою!!!! 
Люблю її і все!!!
Хто так само як і я любить вулички і доміки , тоді запрошую вас на прогулянку !!!
 
З листівкою  візьму участь в завданнях:
1. СП від Скрапоголіків "Делаем стильно" 4 етап ( я обрала французький кантрі - Прованс)
 
2.  Завдання від Київського скрапклубу "Гармонія"  в роботі слід використати :
   -або палітру;                 
   -або елементи з банера;
                                   -або відобразити свою гармонію в роботі.
( в своїй роботі я використала елемент з банера- двері і описала свою гармонію, яку я відчуваю на затишних вуличках з доміками :))))
 
 
 
3. Завдання від " Простые радости" - Окна, Двери ( до 20.04)
4. Хобби Мир , завдання ПРОВАНС
 
5.  Палітра від СкрапПуговка                                                                                                         

Вчора , гуляли всім сімейством в парку... там теж є така палітра!!!! я пофотала і ось моя квіточка ДЛЯ ВАС!!!

 
 А який ваш ПРОВАНС?
:)
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

18 коментарів:

  1. Очень красивая многодетальная открытка, нежная и романтичная! Вышивка - чудо! Спасибо от "Скрапоголиков! Ждем в следующих этапах!

    ВідповістиВидалити
  2. Мне безумно понравилась открытка!!! А вышивка, раскрашенная акварелью - это просто находка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Ириша!!!!!!!!
      Такую вышивку я сама оч люблю за то, что она быстрая и красивая!!! а с акварелькой - так еще быстрее :)))

      Видалити
  3. Действительно очень красиво! Настоящий прованс.)
    Еще раз спасибо от Скрапоголиков!

    ВідповістиВидалити
  4. Неймовірна краса! Хочеться розглядати кожну детальку! Дуже чудово передає настрій провансу! Я прям відчула лавандовий запах...
    Дякую за участь в завданні від "ХоббМира";)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Таня!!!!!! Я дуже рада, що змогла передати настрій провансу!!!!!!!!

      Видалити
  5. эти домики прекрасные! обожаю Ван Гога!
    спасибо от блога ХоббиМир!

    ВідповістиВидалити
  6. Яка ж првансова краса!!!!!! Дуже гарна робота) Величезна подяка від Хоббімиру)

    ВідповістиВидалити
  7. Чудесная открытка! Спасибо от Простых радостей! Удачи!

    ВідповістиВидалити
  8. Красивая открытка!
    Спасибо от СкрапПуговки!

    ВідповістиВидалити
  9. Чурающаяся работа!
    Спасибо, что творите вместе с Киевским скрап клубом!

    ВідповістиВидалити