У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 26 березня 2014 р.

Довкола нас відбуваються ДИВА...

Привіт, мої хороші!!!
За вікном - дощик.... але і в цій плаксивій погоді можна знайти позитивчик: побалувати себе тепленьким і ароматним чайочком.... сісти  на підвіконня і розглядати танцюючі краплини дощу... Для мене дощ- це щось романтичне і заспокійливе (  звичайно, коли не мокнеш на вулиці:))) Хоча в цьому теж є кайф- добре змерзнути , і.... зрозуміти  як затишно вдома!!!!!!...
Дощ.... Сьогодні він - моє натхнення...
Поки мій синіша готував їсти в пісочниці :))), я розглядала краплини дощу на травичці....і вони......- тут, ви теж можете глянути на те, що бачила я...
 Прозоре царство кришталевих кульок!!!!
А ще хочу познайомити вас ну з ду-у-у-уже цікавенним чоловіком!!!!!


 Звати його
Ця людина 9 років свого життя фотографувала краплі води!!!!!!!!!
Його фото називаються "жидкая скульптура"  і вони справді шедевральні!!!!!
Мартін Вог - "хореограф танцующих капель"...
 
Мы все время соприкасаемся с водой...
На улице идет дождь и миллионы капель ударяются о землю и делают так:
Но никто не придает этому явлению никакого значения... Это же невероятно!!!!
 
Дощ - магія!!! А довкола нас і справді відбуваються дива... ми просто цього не знаємо...
Сьогодні для мене відкрилося диво - ДОЩ!!!!!!!
Додою свій дощик (перше фото :))) до завдання від любимих Скрапомамочок
Дівчатульки, дякую вам за НАТХНЕННЯ!!!!!!!!!!
P.S.Довкола нас відбуваються дива...
 
 
 

6 коментарів:

  1. Спасибо за то, что вдохновляетесь вместе с КСМ!:)

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за участие в фотомобе Кафе Скрапо Мама)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт! Завжди дізнаюсь щось нове з твоїх розповідей.Мені теж дуже подобається дощ.Я люблю гуляти під дощем.Дякую.Па-па.

    ВідповістиВидалити