У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 25 березня 2014 р.

Ванільні мрії-сни...

Привіт!!!!!!
Ванільні мрії знову надихають!!!!!!!!!!
"Пусть ваши ванильные мечты на облаке нежности унесут вас в волшебные места, наполненные прекрасными, свежими ароматами, нежными чувствами и вдохновением.... "
Моя хмаринка ніжності принесла мене в країну Дитинства, де і морозиво смачніше , і сни солодші !!!!!
А надихнув мене "Самый первый сон" ...
Вечір... горить тепле світло у віконцях... А хто там, на дахах будиночків?
 Це - маленькі ангелочки, підставили свої личка срібному місяцю і чекають свого часу...
У кишеньках кожного з них - різнокольорові сни...
Красиво...
Моя листівка з ВАНІЛЬНИМИ снами та мріями , які ніколи не будуть такими як в дитинстві!!!!!

Щоб додати ніжності, зробила фетрові квіточки і пухкеньку хмаринку, а ванільна паличка пахне  затишком, спокоєм  і відчуттям безпеки... 



Додаю ванільку до   завдання від  Ванильные мечты і назву її
 "ХМАРИНКА НІЖНОСТІ мого БЕРЕЗНЯ" :)))
Мій березень наповнений легкою, майже прозорою палітрою природи...
 Все ще дрімає і додивляється сни...
 Але це - ванільний  початок яскравості і феєрверку емоцій...
 
Па! Пишіть!!!
 


 

18 коментарів:

  1. така ніжна листівочка, палітра чудова і квіточки сподобались, класнючі.

    ВідповістиВидалити
  2. Невероятно!!! Таааак объемно, воздушно - потрясающе просто!!! Облачко потрясающее =) И цветочки из фетра мммммм =) Спасииибо огромное за участие в задании от HSM =) И Ванильное спасибо от команды Ванилек ;)))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!!!! Тебя можно узнать с закрытыми глазами , вернее твою манеру письма.... не слова, а одни эмоции!!!!!!!!!!!!

      Видалити
    2. Ого, Наташенька, так слышать приятно =)))

      Видалити
    3. ДА-А-А, да да!!!! Ты - такая!!!!!!!

      Видалити
  3. Наташа, дуже гарна листівочка! І нам у "Ванільних мріях" надзвичайно приємно бачити її серед конкурсних робіт: вона ніжна... тендітна... Але, на жаль, ти мабуть, не зовсім уважно перечитала правила завдання... в нас прописано, що листівки до цього завдання ми не приймаємо (там в кінці посту:кроме открыток, конвертов и шоколадниц)... Вибач, але роботу не можемо прийняти!(( Мені здається, в нас ще день-два триває набір робіт по листівкам "Открытка марта"... можливо, додайся у це завдання?
    В будь-якому разі будемо дуже раді бачити тебе серед учасниць наших Ванільних мрій)

    ВідповістиВидалити
  4. Натусь, дякую!!!
    Додалась до завдання "Открытка марта"...
    Натхнення буває різним... в мене воно получилось з величезними крилами, які зразу віднесли мене до творчого процесу... так маленька деталь не врахувалась :)))
    Але я вдячна за політ!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отже з лінків до 16го ми тебе видаляємо))) Переносишся в листівочне завдання)) Коли в натхення величезні крила) це здорово)) і щоб я остаточно тебе замучила... плііііз...допиши ще в основному пості кілька слів про те..який твій березнь... з чим у тебе асоціюється)))

      Видалити
    2. ...опис чудовий.... дуже надихаючий..... дякую тобі)

      Видалити
    3. Відповідаю натхненням на натхнення!!! :)))))

      Видалити
  5. Наталья, это потрясающе нежно...
    Спасибо за участие от блога "Ванильные мечты"!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень понравилась ваша открытка! Такая красота!

    ВідповістиВидалити
  7. Облачко сразило наповал! Ничего нежнее не встречала:)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Ленточка!!! Не думала, что моя идея с облачком так понравится... :))) я рада!!!!

      Видалити