У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

понеділок, 24 березня 2014 р.

Чорна перлина і нічне небо...

Привіт, мої хороші!!!
Я вже дуже скучила за вами )))
Сьогодні я  з фотозавданням!!!
В  Кафе Скрапо-Мамі   ФОТОМОБ  "ШАР"
Фотаєм все  у  формі  кулі!!!!!!!
Хочу сказати , що в моє життя зовсім непомітно для мене завітала ЛЕДІ ФОТОГРАФІЯ!!!
(з нею я знайома давно, але в наших стосунках "отсуствовал энтузиазм"  :)
А надихнули мене саме скрапомамочки тим, що запросили пофотодизайнити  для наступного завдання!!! (шоколадна спокуса таки діє :)))
Я так захопилася, що тепер шукаю цікаві кадри усюди!!!!!! Фотографія змінює бачення світу і навчає прекрасному!!!
Тепер про мій  ШАР.
 Ідею фото  придумала зразу , а от кінцевого результату  я і  сама не передбачила...
Вийшла "випадкова невипадковість" як я називаю такі фото.
Це - фото для завдання, а нище-фотоінструкція для розгадки трюка :))


Для фото я обрала свою улюблену "вісюльку" з чорною перлиною (це біжутерія :)
І саме в цій перлинці "намалювалась" картина нічного неба з  повним місяцем і пухкенькими хмарами!!!!!!
І тут саме час для дослідження "випадкових невипадковостей". Місяць утворився завдяки вспишці, а з хмарами історія цікавіша: щоб створити фон для прикраси я зім'яла пергаментний папір, саме він і відзеркалився як хмари... 
Ось повна картина для наглядності:

Ось така історія...
Пишіть мені!!! 
 

8 коментарів:

  1. Наталю, як приємно, що фотозавдання КСМ Тебе вдохновляють!!!
    Чудове рішення з чорною перлиною!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, да Юлічка!!!! КСМ надихає!!!!!!!!!!!!!
      Дякую вам за це!!!!!!!!!!!!

      Видалити
  2. Изысканное украшение. Фото крупным планом особенно порадовало и удивило-в отражении жемчужины я действительно увидела Луну и облака и лишь потом дочиталась, что это "магия съемки":)Спасибо от КСМ за участие в фотомобе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Юляша!!! Спасибо за теплые слова!!! творческим людям они так нужны!!!!! :)

      Видалити
  3. Наталия, потрясающая задумка и потрясающее исполнение!!!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Ира!!! Я только учусь...(в этом месте я засмущалась :))

      Видалити
  4. Прекрасное фото! Спасибо за участие в фотомобе Кафе Скрапо Мама)))))

    ВідповістиВидалити