У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 19 березня 2014 р.

Мы отправились поглядеть мир - Лунная река и я ...

Привіт- привіт!!!
 В блозі  Чай с корицей   панує  справжній АРТ!!!
Я  надивилась на артові  витворялки дівчат і не втрималась...
Моя поштова карточка цілком і повністю присвячена фільму "Завтрак у Тиффани" і саундтреку до нього "Moon River"... Тому тут володарує колір тіффані!!!
І сама пісня...


 Моя поштова карточка - це моя любов до початку фільму:
 
"Нью-Йорк — этот большой город безразличен ко всему. Каждое утро все жители этого прекрасного города куда-то спешат, а Нью-Йорк как настоящий «эгоист» наблюдает за всем этим сверху. Вот только этим ранним утром еще никого не было на улице, кроме нее. Роскошная женщина в бриллиантовых серьгах и в черных очках одетая в черное обтягивающее платье с длинными черными перчатками вышла из такси у магазина «Tiffany & CO», она подошла к одной из витрин, вытащила булочку и стакан кофе из пакета, стала медленно разглядывать все витрины и есть свой завтрак, наслаждаясь этим процессом. Это было ее любимое место. Там она чувствовала себя по-настоящему хорошо..."
 
    Ми переносимось в Нью Йорк і для цього нам потрібна карта
 
Заглянемо у відомий на весь світ магазинчик "Тіффані"  на  П'ятій Авеню , яка є синонімом багатства і розкоші.
 
А це - славнозвісні ключі, які героїня фільму постійно губить ( символ її "життя на чемоданах" ) і кишенька з "рухливим бісером", бо сама дівчина  є "вечной странницей".
Чи знайде вона своє місце, свій дім ? (домік я намалювала в техніці дудлінг .
  В моїй карточці є такі символи  Нью Йорка : Яблуко ( це місто називають "Великим яблуком", завдяки приказці: "На дереві успіху безліч яблук, якщо тобі вдалося завоювати Нью-Йорк, тобі дісталося найбільше яблуко" і таких легенд багато - ця моя улюблена);  Статуя Свободи (модного кольору тіффані :); Бруклінський міст , довжина якого 1828 метрів!!!
Солодка порочка - ілюстрація цитати з фільму " Люди хотят принадлежать друг другу, потому что это единственный шанс стать счастливыми"
Безіменний котик - КІТ , рижий тігрюлік- теж герой фільму...
Тут я намагалась сфотати акварельні саморобні  фони, я
та-а-а-к кайфанула!!! всі ці клякси, бризги ... клас!!!
 Ну і зворотня сторона карточки зі словами пісні та цитатами, які теж  надихнули на створення роботи. Ця карточка для моєї мами, яка дуже любить цей фільм... і полетить вона в саме серце країни ДУША ...
А слова пісні й справді заворожують, дарують серцю романтику... Коли дивишся на Місяць і його сріблясте відображення у воді , то мимоволі починаєш мріяти...
В світі ще так багато цікавого, ще стільки мрій!!!
Тому " Мы отправились поглядеть мир - Лунная река и я"...
Подивіться фільм про дівчину, яка "потерялась в поисках себя, но обретает свое место в сердце другого человека"!!!
Тепер вона купить меблі і дасть ім'я коту!!!
   Бажаю вам мрійливо- романтичного настрою!!!

Додаю листівку до ОМОНІМного завдання від   Скрапим на радость;) 
Словом омонімом є Ключ (омоніми -це такі слова, які звучать і пишуться одинаково, але мають різне значення).
Мій ключ відмикає двері і ,як я вже писала, символізує "життя на чемоданах" і пошуки себе...
Завдання до 15 квітня!
Па!
 
 














 

 
 
 
 

 


18 коментарів:

  1. Спасибо, Олеся!!! А твой Ван Гог просто потрясный!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Наташа, это здорово!!!!!!!!! это очень здорово!!!!!!!!!!!! вот так маленькие бесцветные конверты превращаются в истории, а почтовые карточки - в сказки цвета тиффани...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Вика!!! А ведь это все ты виновата ;) подарила всем вдохновение!!!

      Видалити
  3. Наташа, у здорово получилось! Такая креативная и карточка, мне очень понравилась!!!! Столько можно на ней рассмотреть) и столько всего интересного! Здорово!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо, Наташа!!! О-о-о-чень приятно!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо, Тань! Рада, что ты заглянула в гости и решила остаться :) !!!!

    ВідповістиВидалити
  6. такая работа... ах!!!!
    я вот, всё тоже смотрю на задание это...
    привет маленькой радости от маленькой радости)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привет!!!!
      Мы с тобой ну полнейшие тески!!! Обе Натальи , да еще и блог...
      :)))
      А на задание я тоже смотрела, смотрела,а руки сделали...

      Видалити
  7. Привіт!Надзвичайно зворушливо і дуже романтично!Дякую за задоволення.Як може бути комфортно на вулицях великого міста в ранкові часи ,коли місто прокидається і готується до зустрічі з великим потоком людей,що біжать в різних напрямках і кожен до своїх справ...Можна бродити в тиші, затримуватись біля вітрин дорогих магазинів,літати в своїх мріях і ідеях...Так хочеться знайти своє місце,свій дім і одержати "единственный шанс стать счастливым "...Дякую,дякую,дякую..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, шановний Анонім!!!!
      Ваші коментарі завжди стають чудовим продовженням моїх постів!!!!
      Дякую!!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
  8. очень интересная карточка! получилось настоящее маленькое путешествие - с удовольствием побывала в мире оттенка тиффани )) спасибо за участие в нашем задании (ЧсК)

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибо за путешествие от "Скрапим на радость"!))

    ВідповістиВидалити
  10. здорово как!! с удовольствием каждую деталечку рассмотрела!)) спасибо, что Скрапите на радость! :)

    ВідповістиВидалити