У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

субота, 15 березня 2014 р.

Бабочки в моем животе...

Привіт, мої хороші!!!
Вчора працювала над новою листівкою до 3-го етапу від Тані Fleur .
На цей раз мають бути метелики та жовтий колір ( не забуваємо про ВЕСНУ- це ж СП
 " Весенние открытки" :)
Моя весна дещо інша ...
Зараз поясню.
Не знаю чи дивитесь ви  проект "ХОЛОСТЯК" , а я слідкую за всіма сезонами...
Думаю, вся жіноча половина людства не байдужа до кохання, романтики, красивих побачень та безкінечної інтриги :) - я теж у цьому "клубі" .
Це , звісно, ілюзія, красива картинка, але так хочеться бути обманутим в такий спосіб!!!
 Або просто згадати емоції перших ейфорійних побачень зі своїми коханим !!!
А весна - це друге ім'я кохання!

Тому моя откритуля получилась саме ТАКОЮ з " бабочками в моем животе"( як співає Глюкоза - старенька пісенька , але така правдива...). А далі послідонність проста: любов , Париж, романтика...
                                                  За квітами ховається вишита рамочка

 
                                                  Моя башенька "потертая временем",
                                                   скільки закоханих вона побачила!!!

                                               Шифонові квіти ... тепер без них нікуди...
                                              
                                               Баночка зберігає у собі солодкі моменти
 
Нехай МЕТЕЛИКИ любові вас ніколи не покидають!!!

 
 
 Па!
Пишіть мені , я скучаю!!!
PS. Танюша, дякую , що ти є !!! Невтомний моторчик :)))

Немає коментарів:

Дописати коментар