У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 14 березня 2014 р.

Пасхальний зайка

Привіт, привіт!!!
В Зроби сама нове завданнячко - ЛИСТІВКА ДО ВЕЛИКОДНЯ 
Це моя перша робота у якості запрошеного дизайнера...
Кошик сплела з паперових смужок , напис вишила на тканині , яйця паперові ( не марципанові:) , прикрашені "рідкими перлинами". 
 
Зізнаюсь, що коли прочитала тему завдання, то не дуже зраділа : листівок до Великодня ніколи не робила, а моя фантазія взагалі пішла на прогулянку :)
 
В результаті я вирішила звернутися до традицій  сусідів з їхніми мілашками кроликами, які на Паску виконують роль наших Миколайчиків і приносять чемним діткам різнокольорові шоколадні і марципанові яйця!!!
Якщо вам цікаво, то народилася ця традиція в Німеччині.
 Тут навіть існував (до 2005р.)
 
 
 "У стеклянных витрин с застывшими в театральных позах сотнями игрушечных зайцев можно было встретить немало наивных детей, верящих в то, что именно зайцы один раз в году «высиживают» на Пасху разноцветные яйца и затем прячут их в траве среди нарциссов, называемых немцами «пасхальными колокольчиками».. " 
 
Бажаєте побачити цю традицію в усіх кольорах?
 Тоді подивіться з своїми карапузами мультік " Бунт ушастых".
 Там ціла пасхальна фабрика , на якій " конфетки не трескают, тут конфетки делают" :)
 
Ловіть кілька картинок


 
 А ці картинки від художниці ПАУЛІ ЕБНЕР

Па!
Бажаю вам натхнення!
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар