У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

понеділок, 3 березня 2014 р.

Мир на кончиках пальцев

Привіт, красотулі!!!
Щось не відпустив мене вінтаж і я вирішила спробувати ще!!!
Що ж ви зі мною робите,  Скрапоголіки !!! :)))

 За умовами завдання треба обрати  не лише стиль (вінтаж чи ретро) , а й предмет з  життя і побуту певної епохи ( в моїх Вінтажних розкопках  був капелюшок та вуличний ліхтар )
Для сьогоднішньої  листівки я обрала ТЕЛЕФОН.

Людський голос не може подолати великі відстані  , перенестись через міста та океани, але це може людський  розум, якщо придумає як створити прилад, що приймає і передає звук.
 І створила людина прилад, і назвала його телефон.  
 І змінив він наш світ!!!

(відео "Еволюція речей. Еволюція телефона ")

А ось фото 30-х років
Мотоцикл-телефон показує важливість цього винаходу, а на диску колеса напис :
"МИР НА КОНЧИКАХ ПАЛЬЦЕВ"

 
Сьогодні ми перенесемось в  кусочок   30-х :)
Моя вінтажна  листівка - з  початку 30-х:  про це говорить телефонна трубка, горошок і клітинка на гудзику (в повсякденному одязі початку 30-х ці "прінти" були  модними) , а також жіноча зачіска( каре с крупними локонами, і модний тренд того часу-"косой пробор"(детальніше про стиль тих днів тут) . Популярним є і колір волосся - всі жінки тоді хотіли бути блондинками, а надихнула їх актриса Джин Харлоу - "платиновая блондинка" і одна з  секс-символів 30-х.
 
( знайшла для вас цікаву статтю  Секс символы. О том как менялось сознание публики)



 
Звичайно, 30-ті -дуже цікава епоха : це і стиль Чікаго, і Коко Шанель та її конкурентка Ельза Скіапареллі, яка подарувала жінкам роздільний купальник і колір " шокуючий рожевий" або ФУКСІЯ, це і бум біжутерії , і розквіт Голлівуду , і, і, і...
 Але кожен з цих складників "коктейлю" вимагає окремої статті , над чим і будемо працювати, щоб не перегружати наші розумні голови :)))
Додаю листівку і до завдання "Вінтаж" від  Belle Fleur 
 
P.S. Листівку я зістатювала як могла, не знаю чи на цей раз мені вдалося ... 
Пишіть мені , а в 30-х я б сказала :
"-Дзвоніть мені! " ;)







6 коментарів:

  1. Замечательный винтаж! Спасибо за участие в проекте "Делаем СТИЛЬно!"

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт!Я людина стороння і не зозумію стилів та мети завдань і занять-не вникаю.Я відношусь до "глядача"...Листівка переносить в далеке минуле кожна деталь несе багато інформації давніх часів.Шикарні квіти пастельних тонів пахнуть затишком і елегантністю.Дякую за пізнавальні статті .Мені дуже підходить манера викладення матеріалу-доступно ,стисло і доповнено ссилками.Можливо тобі варто подібну статтю написати для більшого кола читачів...Ніколи не відомо в де більше". обоянія"

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую! Приємно, що мої статті комусь подобаються!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая работа) Очаровательная! Удачи вам в Belle Fleur! ;)

    ВідповістиВидалити