У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 12 лютого 2014 р.

Тепла кружечка

Тук-тук, я знову тут!
 В Кафе Скрапо-Мама є красивенне завдання по палітрі!!!
Я вже давненько на нього задивлялась, але якось руки не доходили, а сьогодні прям всі листочки самі склались( поки мій сина солодко  спить зі своїми кольоровими снами).
Гляньте, яка краса, хіба вона не надихає?
 
А ось моя красуня в дуеті з півником:

 
 
 
 
 
 
До речі ТУТ ви знайдете дуже-дуже корисну інформацію для себе як працювати з палітрою!!!
Мені таких знань бракувало... Головне в палітрі - точна передача кольору картинки-завдання, відтінків та навіть вражень , того , що саме нас зачепило.
 
Долучаю откритульку до завдання  Арт-кладової
 ( обов'язковий елемент-серце)
 
 
Па-па!
Пишіть мені , а то я вже заскучала.... 
 
 
 
 
 


 
 
 
 

10 коментарів:

  1. очень мило, как раз ко дню Влюбленных! Заходите в гости!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катюсь! А я закохалась в твої в'язані ялинкові кульки!!!

      Видалити
  2. Привіт!Мені сподобались елегантні фото.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт! Дякую, дякую! Я тільки вчусь правилам "общения" з фотоапаратом :)))

      Видалити
  3. Как мило!!! Спасибо за участие в задании "Арт-кладовой"!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка тепла та затишно-домашня робота!
    Дякую що творите разом з КСМ!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень хорошая работа! спасибо от КСМ. :)

    ВідповістиВидалити