У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

четвер, 13 лютого 2014 р.

"Чайний сервіз"

І знову привіт!!!
Заглянула я до Альони на 2-й урок  Мой Красивый Блог
.......................і загубилася...................(а спочатку думала на завтра відкласти  ці фотошопи-мотошопи)
Бідний мій синулька , через мамине заняття навіть гуляти не ходив :(( 
 в своє виправдання можу тільки сказати , що на вулиці дощ...... але є і плюсики : Єгор мав шикарнєйшу можливість перевернути всю квартиру догори дригом , чим він і займався весь цей час :))) Зараз спить , а  мені  залишив "солодкі" хвилини прибирання....

 
А як урок? Ну-у-у-у-у-у....... почнемо з хорошого: найбільше мені сподобалось створювати палітри, так цікаво самому шукати потрібний колір на обраній картинці!!!
Для гри з кольором  я брала фото  Лорети (тепер вона моя сама-сама)
Результат моїх вдивлянь в монітор :

 
                                                     Ця синенько-крафтова  моя любименька

 я створила ще кілька палітр , але ці мені найбільше до душі
 
Я дуже вдячна Альоні за всю її роботу , але хочу сказати ( це камінь в мій город) , що в мене виникають труднощі , не все написано так як для "чайників", і тому доводиться посидіти над деяким частинами уроку : з шрифтами проблем не було , а от кисті стали для мене "головной болью" ( вирішила таки попрацювсти над ними завтра , як кажуть "на свіжу голову":)))
 
Альона, тобі привіт від одного з "чайничків" :)))  твого теперішнього чайного сервізу!!!!
Доводиться тепер тобі попити чайку з кожним учнем:))))
 
Піду приляжу біля свого сонного принца...

  Тук-тук, я знову тут!!!
 Для зручності(щоб не писати новий пост про кисті) пишу тут продовження своїх вдивлянь в монітор:))) 
Ура-а-а!!!
 Розібралась , але довелось полазити в іннеті.
Нагадую- проблемка в мене була зі створенням своєї кисті, яку я писала-писала , а зберегти в кистях не могла :((((
Може в когось така ж ситуація, то читайте в чому причина!!!!
В мене Фотошоп CS4 (російськомовний) .
Так, йдем по полочкам:
-відкриваєм фотошоп
-жмемо Файл -----Создать ,
- у вікні "Новый" обираємо такі параметри(клікніть на зображення ,щоб роздивитись:)))
 
Увага!!!  Вся фішка в тому , щоб встановити  прозорий фон, коли в мене був білий, кисть не зберігалась.
 Створили кисть, тепер йдемо в Редактирование ----определить кисть .
 Наш напис - штампик  готовий !!!!

                                              Ось "проштамповане" мною зображення:

 
ПА-ПА!!!

 

 
 

4 коментарі:

  1. Наталья, красивые палитры у вас!
    Я стараюсь каждый шаг описывать, конечно, могу что-то упустить - всех разные операционные системы, разные версии фотошопа и даже разные настройки в самом фотошопе, поэтому охватить ВСЕ оочень сложно. Нам бы понадобилось не 8 уроков, а 108. Тем более, что цель у нас - все-таки сделать красивый блог, а не научиться всем премудростям фотошопа. Я по возможности всегда отвечаю на дополнительные вопросы, если они возникают... Ну и Гугл никогда не подводит - на многие ответы он может ответить быстрее меня)

    ВідповістиВидалити
  2. Альона, я вже писала, що те, чого я не знаю, це - мій мінус, от і доводиться посидіти над деякими моментами... :)
    А в блозі я ділюся своїми труднощоми лиш для того , щоб такий же чайничок . як я знайшов відповіді на свої запитання , ну і , щоб самій не забути всі ці моменти :)))))
    А ти - трудяжка : написати і подати стільки інформації .......Дуже дякую, що ділишся з нами !!! :)))

    ВідповістиВидалити