У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 25 лютого 2014 р.

Нова шапка

Привіт,  красотулі!!!
Сьогодні напишу про наступний урок від  Sineoka
Працювали ми над шапочкою блогу :)))

Так як мені подобається мінімалізм і світлі відтінки, то і шапочка вийшла відповідна - ви вже бачите її в моєму блозі :)))
Цю  шапку "намалювала" кісточками"    
 
Але мені так не хотілося забирати мою дівчинку з сердечком у руці
 
......... і я вирішила помістити її на ліву панельку з посиланням на мій 1-й пост -день "відкриття" мого блогу :))))
На кольорове рішення шапки мене надихнув цей м'якенький і пухкенький котик :)))

 
Альона, дякую тобі за все , що ти для нас робиш!!!
В мене запитаннячко:
 я не можу вирівняти свою шапку рівно по центру , що я зробила не так?
Дякую :))))
Сьогодні я швидко, а то вчора загрузила вас гіпертекстом :)
Па!
Пишіть мені! 
 

2 коментарі:

  1. Наталья, обе шапочки красивые!
    На вопросы я отвечаю в комментариях к уроку)
    Чтобы шапка была по центру, она должна быть примерно на 30 пикселей меньше ширины блога.

    ВідповістиВидалити