У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 7 лютого 2014 р.

Прінтскріни, скріншоти и другие недоразумения

Привіт-привіт!!!
Перший урок від Альони вступив в дію, і мої руки , нарешті, дійшли до його виконання ( домашніх завдань , як у школі , ніхто не відміняв :)))

В цьому уроці ми працювали над шаблоном блогу і всіма його складниками.

Переказувати весь зміст уроку я не буду, все , що вас цікавить читайте  тут , але на деяких пунктах, з якими в мене (та інших дівчат)  були складнощі  , я таки зупинюся.

1. Створюємо свій бложик для експерементів, ось мій піддослідний кролик:


На цьому етапі проблемок не було: створили , підкоректували шаблон , все ок.

2. Яка проблемка в мене була? Треба було створити прінтскрін ( PrintScreen) блогу. Як? Що таке прінтскрін  , читаємо:

Іноді легше показати, що відображається на екрані комп’ютера, ніж пояснити це. У Windows для цього існує одне просте рішення - клавіша Print Screen (PrtSc). Після натискання цієї кнопки зображення екрана копіюється до буфера обміну. Це називається знімком екрана(screenshot).
Щоб зберегти знімок екрана  ,  вставляємо його у програму Paint (чи іншу програму для редагування зображень) і зберігаємо.
 
Як цю процедуру робила я :
--- відкриваємо блог , жмемо кнопку  PrtSc  , не чекайте , що після цього на екрані щось появиться - ми таким чином зробили копію на наш комп'ютер;
---йдемо в Пуск - Програми - Paint( відкрили цю програму і жмемо на "вставить" - появиться зкопійований блог, йдемо в " сохранить как " і обираємо "изображение в формате JPEG - все бложик є на компі ,тепер його легко вставити в повідомлення , як звичайна картинку )
 
3. Важливо!!!  Як зробити свій новоспечений блог невидимим для інших (щоб лише ми спостерігали над своїми експериментами) ? Заходимо в Настройки блога -- Основное --Читатели блога--Личное (только авторы)
 
По теорії і практиці ----все!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Можливо моя деталізація комусь  пригодиться :)))) 
 
Тепер прінтскрін мого теперішнього блогу , щоб порівняти "до " і "після" :
А це блоги , дизайн яких мені подобається.
Всі вони в стилі минімалізм:
  

 
 
Якщо і є фото , то лише одне , а не колаж:

 
 
З графічних - такий екземплярчик:
 
 
Без рожевого- нікуди :))) 

 
Наступний урок 13 лютого.
Далі буде...
Цікаво , яким стане  блог після всіх "операцій" ???
Гарного настрою!!!
Пишіть мені!!!
:))) 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 коментарі:

  1. Наталья, спасибо!
    Рада, что вы уже узнали что-то новое :)) Дальше будет еще интереснее, но и сложнее, конечно ...:))

    ВідповістиВидалити