У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

понеділок, 17 лютого 2014 р.

Чарівна паличка

Привіт, красотулі!!!
Нарешті я взялась до листівочки в еко стилі!
По своїй природі я любителька всього натурального: м'які бавовняні тканини, дерево, шерсть, плетені речі , і,і,і, список можна продовжувати.
Блог  Скрапоголики  організував СП  "Делаем СТИЛЬно" , 1-й етап якого - виконати
 роботу в стилі еко (обов'язковий елемент - прикраса в цьому ж стилі своїми руками).
 І я почала ламати голову , що і як маю зробити.

І знаєте, правду кажуть, коли ти про щось думаєш з ентузіазмом, ти це притягуєш!!
 Один елемент моєї листівки вже  має історію : їдемо ми всім сімейством   до дідусь і бабусь - своє дітьо здавати  (в їхні люблячі руки) , і тут - бац - колесо спустило( зловило цвяшок см   10) .
Благо, погодка стояла сонячна, і ми з Єгорою (поки тато з"гарним" настроєм копався в машині)  пішли гуляти по просторах. Саме на цих просторах я і надибала свою дерев'яшку (там були і інші травушки-муравушки, але вони пройшли жорсткий відбір осипанням:))
От вам і колесо:)))

 Розглянемо листівку? 

                                                       При денному світлі ідеально видно колір,
                                                           а от чарівну паличку - не дуже...

А це - вечірній варіант - теплота кольорів зникла, але паличка- саме то!!! 



Листівка теж  "історична" ....
 Тут я "намалювала"ранок . Рамка з  рафії - це дупло совушок.
   Совун (чи як його назвати? ;)) цілу ніч прикрашав вхід в дупло, щоб здивувати свою кохану,тому трохи не виспався ;)). Назбирав кульбабок ....
 Білі бризги на фоні - "одуванчики"(російська назва в мене викликає точнішу асоціацію з білими пушистіками, ніж українська:),  коричневі клякси - гілки дерев, дві стразінки - ранкові  світлячки, які вже йдуть спати ... рамантіка :)))
 
Тепер конкрерніше про завдання .
 Мої саморобні прикраси:
 листочки з мішковини (вишиті ниткою), рамка з картону , задекорована рафією і жовті пушистіки :)))
Славнозвісну паличку-виручалочку я принесла додому,висушила і покрила лаком, щоб зберегти ці зелені нарости ( якщо придивитись, то вони схожі на квіти).
Картинку  з совами заембосила прозорою пудрою (тепер шкодую, бо совушки "пускають бліки" при фотозйомці ), але коли бризкала на вже готову роботу коричневі клякси , то легко протерла лишнє з мордочок совенят :)

                                             Хто хоче познайомитися
                             зі стилями  скрапбукінгу і попрактикуватись,
                                                      приєднуйтесь !!!

З цією листівкою хочу взяти участь  ще  в одному завданні від  Территорії талантів
Весна для мене - це зелень молоденької трави, спів пташок (тут совенят не беремо до уваги :))  та жовтенькі квіточки кульбаби (починають цвісти в квітні-травні) . 

                                                                              Па!

6 коментарів:

  1. Насколько удалось мне понять, история была забавной )) А открытка удалась и получилась вполне эко! Спасибо за участие в проекте "Делаем СТИЛЬно!"

    ВідповістиВидалити
  2. Ще раз переконуюсь,що випадековостей в нашому не буває. Спущене колесо допомогло тобі знайти таку прекрасну гілочку.Як природньо і в тему вона виглядає.Сімейство сов просто чарівне.Кожна деталь листівки виконана дуже акуратно.







    ВідповістиВидалити
  3. Милейшая открыточка! спасибо от Территории Талантов

    ВідповістиВидалити