У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

четвер, 6 лютого 2014 р.

Весняні мрії

 Привіт !
Мій любимий :)))  happy scrap moments  пропонує помріяти про весну , квіти і сонечко !!!
  Вже так хочеться   тепла , легкості та інших приємностей, які приносить ця пора !!!
Цього разу ліфтимо листівочку :
Про користь таких завдань і що то за звір "ліфтинг" я вже писала  в гудзиках .
 
Для мене весна - це зелень першої трави , жовтенькі квіточки і дерева ,  вкриті  молодими листочками... Тому всі ці кольори я зібрала в своїй "ліфтинці":




 
До сьогоднішньої весняної теми чудово підійде мій зайка , якого я вишила також для        happy scrap moments
і їхнього завдання "вишивка і скрапбукінг" . Але ще не придумала , як і куди його оформити...
 
                                                                         Схемка
 
Мій зайка
 
 
 
А пам'ятаєте я писала про дизайн блога своїми руками? Вже є 1-й урок !!!!! До нього я ще ,правду кажучи , не бралася...
 Хто хоче почитати, заходьте до Лєночки  Sineoka!
 
                                                        Гарного всім дня!!!!
                                                                Пишіть мені!!!
 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар