У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 5 лютого 2014 р.

Закохана Хойя або Любов і крила

Привіт!!!
Вчора писала вам про 2-й етап СП з  Belle Fleur і...


 ....і показала шматочок свого сердечка (квітку - бархатулю), а сьогодні демонструю усі пазли разом , вуаля:
 "Любов дарує крила"




 

 
На вибір кольорів надихнула мене  Територія талантів  , тут стартувало цікавенне завдання:  черпаємо натхнення з  фільмів про любов (є колаж з 6-ти кадрів фільму , обираємо той , що нас зачепив, і.... творимо , не забуваємо описати свою музу). Перша кіношка  - " День Св. Валентина", мені припав до душі 2-й кадр фільму:
 
Чому? 
Як я вже писала - це кольори ( біла футболка +сіра майка +червоне серце+колір волосся героїні" а-ля крафт") 
 
Сердечко-підвіска  творилася " на одном дыхании"!
Я люблю крафт папір , такий він натуральненький , а поєднання  крафт -білий-червоний - для мене ням-ням (+сірі розочки з мішковини). Особливо сподобалась квіточка, яку я змайстрячила з бархатної тканюшки .
До речі, переможець отримає такій подарунок від  штампувальні :
 
 
Також хочу взяти участь в завданні від  Скрапушки ( крім своєї роботи , описуємо асоціації до картинки, яку бачите внизу)
Ось мої:
Париж, закохана пара....
 Для мене,звісно, це - Любов.....
 А коли говорю про Любов , то в моїй  уяві з'являється  загадкова леді, що носить з собою ключі від людських сердець, а також роздає крила усім, хто її зустрів!!!!!!!
 Тому моя робота-окрилене серце з ключиком, що відчиняє усі двері :)))))
 
 
 
 
А тепер мої випадкові - невипадкові знахідки по темі :
 
Хто вміє і любить в'язати гачком , як вам така валентинка???
Класна , я б собі завела таку  на підвіконні!
 
 
Таку, або є і живий екземплярчик, з якого цю в'язану красу (я так підозрюю) "ліпили":

 
Знайомтесь!
 Ця рослина - знаменитість у квітковому світі !
 Звати її Хойя Керрі або Хойя Валентинка , або Закохана Хойя, яка може  без слів подарувати незабутні враження. Вона  входить в ТОП-10 рослин, що приносять сімейне щастя (а ви думали! :)))  решта квіточок з рейтингу   тут !!!

А який в Хойї загадковий цвіт , її квіти схожі на прикраси з бурштину(янтаря) ,такий ефект , мабуть, створюють краплинки  нектару:

 
 
Я вже хочу таку валентинку в подарунок , а ви?
Гарного настрою!
Пишіть мені !
 

 
 
 

22 коментарі:

  1. Очаровательное сердечко! Очень нравится!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Чекаю наступного кроку - етапу від Fleur!!!!!

      Видалити
  2. Красота какая!!! Волшебное сердечко! Спасибо от Территории талантов!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо, что творите по нашему заданию, с уважением, Территория талантов.

    ВідповістиВидалити
  4. Бесподобное сердечко! Спасибо от ТТ!

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Я вже давно хотіла щось таке змайстрячити :)))

      Видалити
  6. Очень интересная работа! Спасибо, что творите с Территорией талантов!

    ВідповістиВидалити
  7. Шикарная работа! интересная, фактурная, спасибо что с Территорией Талантов

    ВідповістиВидалити
  8. Привіт!Я залишилась ще довго під враженням від сердечка.Такі багаті і обємні квіти з мішковини.Ніжні і елегантні білі квічки з бусинкою,У мене таке враження.що так і виглядае кохання.Воно насичене , зворушливе,пронизине темпераментом.Дякую за зворушливі моменти.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт! Мені дуже приємно, що мої роботи можуть впливати на емоції :)))

      Видалити
  9. Великолепное сердечко!!! Спасибо от блога Территория Талантов!

    ВідповістиВидалити
  10. Волшебное сердечко, спасибо от Скрапушки!

    ВідповістиВидалити
  11. Обалденное сердце!!! Спасибо от Территории талантов!

    ВідповістиВидалити