У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 4 лютого 2014 р.

Натхнення - не оселедець...

Привіт!!!
Сьогодні чудовий день! І з погодкою все тіп-топ , і настрій го-го!
 Зранку моя кумася втішила мене тим, що взялася до вишивання , бо все те , що я тут калякаю-малякаю;)) її надихає. Ну-у-у  тут крила і проклюнулись... Натхнення річ заразна , це  все ж таки обмін енергією! Та шкода , що  натхнення -  не оселедець, якого можна засолити на багато років( це слова Гете )

А тепер - до діла!
 Сьогодні прийшов у гості 2-й етап СП  "День Св. Валентина" .
 Валентинку за рецептом ми вже "приготували" ось тут (до речі за цим посиланням знайдете чудові написи на валентинівську тему для своїх робіт :)))
 Зараз слід задекорувати сердечко. Воно може бути будь -яким: від паперового до тканинного - це вже куди  фантазія  нас приведе. Усі детальки і шматочок натхнення шукайте на  Belle Fleur.
Мені подобаються ці сердечка:


Я вже почала креативити (робота ще не завершена) , але , щоб зацікавити вас показую лише фрагментик свого серця ( прям " в женщине должна быть ЗАГАДКА":))) :

 
Далі буде........
 
А тепер трохи корисного:

Ділюся  з вами  картинками а-ля романтика ( спасибі його величності інтернету;))

Ще колись давно знайшла  ілюстрований рецептик тортика у формі серця, такий класнючий !!!(я про зображення , тортика я не пекла) , тому - користуйтесь на здоров'я :))))

 
                        
 
 
 
 
 
 
 
Ще трохи картинок:
 



 

 

 
 


 
Гарного настрою!
Пишіть мені!
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 


 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар