У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 26 лютого 2014 р.

Лавандовий настрій

Привіт, кралечки!!! :)))
Сьогодні я прийшла  до вас з ароматною лавандою ,  теплом сонця і п'янкими пахощами моря...
 Все це - романтичний ПРОВАНС.... з його простотою, легкістю і домашнім затишком. Дерево , глина, світлі фарби , плетені корзини, ніжний квітковий текстиль - зігрівають душу , і ти почуваєшся , як маленьке котенятко, що скрутилось калачиком і мурликає від задоволення...

З таким настроєм я почарувала над  шоколадницею  для однієї хорошої людини :) І ось, що получилось





 
З цією лавандовою казкою хочу взяти участь в таких завданнях :
 
 
 
 
 
Ділюся з вами своїм лавандовим настроєм!!!
Картинки для натхнення:






 

 



 
Па!
Пишіть мені!
 
 
 
 
 
 
 
 

8 коментарів:

  1. Замечательная шоколадница и такая красивая! Спасибо, что творите вместе с блогом "этот Безумный Скраповый Мир"

    ВідповістиВидалити
  2. вот когда волшебство, а еще и для дорогого человека, на выходе УНИКАЛЬНОСТЬ!!!! спасибо, что вдохновились палитрой от КСМ!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Столько объема, лаванда словно настоящая! Великолепно передан стиль прованс)) Спасибо, что выбрали палитру КСМ))))))

    ВідповістиВидалити