У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

понеділок, 17 лютого 2014 р.

Ніжне сердечко

Привіт, красотулі!!!
З понеділочком вас! :)))
Я зразу до діла.
На  Viva La Vista  є завданнячко на пошив текстильного сердечка

Я вирішила "настрочити", і ось мій ніжний  сердулік ( рожевий - рожевистий)






Квітулю зробила з тонкої бавовняної тканюшки, листочки вирізала з мішковини, все гарненько "припорошила" білою акриловою фарбою , без натуральної рафії тепер жити не можу ...... , і напис - з упаковки штампів :)))
Мені дуже подобається, хоча  силует сердечка  не ідеально рівненький , але , як сказав мій чоловік, саме цей факт і додає відчуття ручної, домашньої роботи.....
 
А вам як?
Пишіть мені :)))
 

6 коментарів:

  1. Дуже ніжно і витончено! А квіточка яка, так і притягує погляд. Може маєте лінк з її МК?

    ВідповістиВидалити
  2. Орися, дуже дякую тобі (може вже перейдемо на "ти"?), де я взяла ідею квітки вже не пам"ятаю, в наступному пості покажу фотомайстер-клас як я її роблю :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гаразд, з нетерпінням чепетиму Твого МК.

      Видалити
  3. Привіт!Ніжна рожево-біла кольорова гама.Зворушливо-розбурхана ромашка і натуральна соломка...В ньому "звучить" свято позитиву.

    ВідповістиВидалити