У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

неділя, 16 лютого 2014 р.

ШОКОЛАДна спокуса

Привіт, усім сластьонам !!!
Для вас є чудова новина !!!
Ви любите шоколад?
 А запишний чайок або кавусю?
Так, любов до солодкого - це діагноз , а суперовими ліками є похід в кафешку :))))
Я зібралась в  Кафе Скрапо - Мама  (полюбила я цей цікавий бложик).

Там стартувало смачнюче завдання : фотоліфтинг "Шоколадна спокуса"- фотаєм незамінний атрибут свята кохання і жіночності - ШОКОЛАД (в кадрі обовязково має бути чашка, шоколад і горішки , також в кадрі можуть бути й інші смакотки, на наш вибір)
 
   Подивіться  як фото солодощів і кружечок робить моя любима


 





 
 Ах!!! мєчта!!! 
Ой............. вчитись, вчитись і ще раз вчитись!!!
Яка ж вона талановита!!!
 
Повертаюсь до завдання!!!
Ось шоколадно-горіховий кадр для фотоліфтингу
 
 
А це - моя фотоліфтинка (про фотоліфтинг я писала тут )
 
Промінчики сонця на кружечці підігрівають чайок:))
А я сьодні об'їлась шоколадом :))) за кадром його було більше!!!
 
 
До 13 березня  є час, піду ще за  порцією гарного шоколадного настрою  і пофотаю :)))))
 
Бажаю вам солодкого НАТХНЕННЯ з ароматом кави і какао!!!
 ПА!
Пишіть мені
 
 

 
 

10 коментарів:

  1. Мм.. чай и сладости :) Спасибо от КСМ за участие в нашем шоколадном фотолифтинге!

    ВідповістиВидалити
  2. Ням-ням, я ще пофотаю, може краще получиться.....

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт!Так захотілося насолодитися смаком ароматної кави і пасмакувони хороших цукерок...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Точно :)) а ще - фільмец класний включити....

      Видалити
  4. Наталю, затишне і сонячне чаювання получилось!
    Дякую, що прийняли участь у фотоліфтингу "Кафе Скрапо Мама"!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень "уютное" фото.Приятное и аппетитное:)Спасибо за участие в фотолифтинге от КСМ!

    ВідповістиВидалити
  6. Первое фото- прям шоколадная симфония!!! мммммм

    ВідповістиВидалити