У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

субота, 15 лютого 2014 р.

Мій милий друг

Привіт, красотулі!!!!
Вчора я обіцяла сама собі , що вихідні - це час без комп'ютера та іннета .....
І що ми бачимо??? Поки моє сімейство солодко дрихне, я що роблю? ...  ага - веду переговори з монітором :)))
Привітайте нову блогозалежну!!!

Чого я  заглянула?
Зима вже сидить на  своїх білосніжних чемоданах і виглядає весну, а мені сніжинки в голові! Чому?
Є в мене один друг - такий милий , кучерявенький і...... з крилами (на сонці я не перегрілась :))

Цей друг - маленький вишитий ангелочок , який ловить з хмарин сніжинки і вірить у казку. Для мене він - символ дитинства, коли , з крилами за спиною, ми радіємо кожній дрібниці.  Малюк нагадує мені про мою улюблену зиму зі сніжками, санками, подарунками, святами ,  рукавичками, теплими почуттями....

 Ангелочок вже побував у мене в блозі , але поки не прийшла пора квітів і співу пташок, я хочу ще раз познайомити його з вами !!!


 
Нехай хлопець трохи походить в гості , а то з ялинки його вже зняли( вишила його перед Новим Роком ), День Св. Валентина теж минув , а так не хочеться його в коробочку "на ключик закривати" :))
Тому він піде в ....... кафе , і не просте , а в  Кафе Скрапо-Мама , хвалитися будем,
 а чому б і ні?

 
                                                                 Хвалимися до 28.02.2014 !!!
                   Переможця обирає мистер Рендом , найкраща дасть інтерв'ю для Скрапо-Мами
                                                                        
                                                                   Приєднуйтесь до компанії!!!!




4 коментарі:

  1. Спасибо за участие в похвастушках! Милое сердечко получилось )

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт!Маленький Ангелочок перемістив мене у минуле.У той час ,коли ти ще зовсім молода ,а діти ще маленькі.Силует Ангелочка-твоя маленька донечка чи синочок...Ці маленькі пузатики приносять нам стільки радості і прекрасних моментів...Сніжинки нагадують про стравжню морозяну зиму з скрипучим сніжком.

    ВідповістиВидалити