У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 14 лютого 2014 р.

Наше гніздечко :)))

Привіт, мої красотулі !!!!
Вітаю усіх нас зі святом Любові!!!!!!!!!!!!!!!
Ця загадкова леді окриляє , дарує нам рожеві окулярки і робить людей щасливими....

Кохайте і будьте коханими!!!!!
Але, щоб часом не вишло так : "Я кохаю й кохана. На жаль, це  одна й та сама людина" :))))
 
Вчора я пів ночі трудилась над подарунком своєму чоловікові ( щоб теплий вогонь кохання горів , треба підкидати в нього дровенята!!!)
 
Я вже писала в "Натхненні , що приходить на пальчиках" про мою любов до будиночків і затишного світла їхніх віконець, тому я вирішила зробити наше сімейне гніздечко...
 
Віконечко, яке відкривається-закривається зразу сподибалось синульці, домік став його улюбленим ( гане, гане - в перекладі з мови сина означає гарне-найвища похвала для мене ), з трудом видерла твореніє з рук нашаго з татом спільного творєнія ( я про Єгора:)))
Гніздечко оселилося на кухні ( в найбільш відвідуваному місці - в серці квартири, так сказать)
 
Ну як цікаво глянути одним глазочком????
Ласкаво просимо !!!
"Картонная коробка  превращается, ...................   превращается картонная коробка...................... в элегантный домик " :))))

                                 
                                       Тут ви , ніби з-за "кущиків", дивитеть на наш дім:)))


 


 
А це фото в мене створює враження , що ви стоїте під нашим вікном ( е-е-ех-шкода, що час серенад вже минув :))))) 

 
Ви помітили цукерочки у формі сердечок????????
 
Хто їх зразу помітив( в смислі побачив-котів у нас нема:)))..... так це   мій синуля - зразу стибрив парочку :)))
 
Ці солодульки мені чоловік подарував, причому критерієм вибору була саме коробочка , а не смак цукерок :)))) на що тільки не йдуть чоловіки у День Закоханих!!!!!!! Показую:
 
Є у мене ще одне валентинівське сердечко, яке теж служить декором .
Його люблю-люблю ,бо теж  зроблене власними руками:


 
З сердечком і нашим гніздечком хочу взяти участь в 3 етапі CП "День Св.Валентина" від   Belle Fleur - декор дому.Звичайно в мене не такі шикарні композиції,як у дівчит, але домашнього затишку ніхто не відміняв  :))) Ось фото для блогу( де все разом):

 
І ще !!!
  Домік долучаю до завдання від  hobbymir  , де натхненням є пісня
" Моя любовь на пятом этаже" групи "Секрет" . В моїй роботі "ми живемо " на 2-му поверсі, але між нами ЛЮБОВ!!!
 
До завдання від  art-kladovaya
в роботі має бути серце
 
До завдання від  hobbyroom
  в роботі має бути парний елемент  (в мене - совушки)
 
 
 
 
 
 
Ще раз усіх вітаю!!!
 Нехай вечір принесе разом з зірками  романтичний настрій!!!!
Пишіть мені !!! 
 
 
 


8 коментарів:

  1. Какой уютный домик! Совушки такие гостеприимные выглядывают )))) ВЫшивка придает такой домашний уют работе. Спасибо от блога Хоббирум!

    ВідповістиВидалити
  2. Юля, благодарю - слово то какое красивое !!!

    ВідповістиВидалити
  3. Какой милый и интересный домик))) Большое спасибо от Хоббимира:-)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже і дуже красиві листівки! Захоплююся твоїми роботами!

    ВідповістиВидалити
  5. Привіт Катюся !!!! Приємно читати коменти від тебе!!! Дякую :)))) Я довольна, як слон

    ВідповістиВидалити
  6. Пречудесный домик! Теплый такой!

    ВідповістиВидалити