У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

четвер, 13 лютого 2014 р.

Натхнення приходить "на пальчиках"

Привіт!!!
Вчора мене пробило на гостювання в інших блогах , і недаремно я "ходила-гуляла"!!!
Знайшла красивенний магазинчик декору..... ось ці лялічки я б хотіла придбати ( люблю-люблю будиночки , я б їх колекціонувала - все з дитинства , як сказав би психолог:)) А моя історія  з хатками проста: зі школи я бігла на мамину роботу , а  в вечірній час,коли ми топали додому,я дивилася  на забарвлені  теплим світлом вікна і в душі народжувався затишик і спокій ... так і виникла ця "сила притяжения"....





 Звати власницю магазина  Іра (Червоноград). ЇЇ захоплення - це фотографія та декорування,  Іра  разом з чоловіком запустила власну марку дерев'яних виробів DreamWood.
Можливо і ви знайдете там щось "з дитинства" :)))

І ще один бложик для душі
Не потрібно довго блукати інтернетом у пошуках гарної картинки-палітри , мені здається , що все натхнення зібране в блозі , про який йтиметься нище....
Я обожнюю красиві фото (сама ще не навчилась:))) , а фотомистецтво у виконанні Loreta  мене захопило,
 краще побачити , ніж говорити ( показую смачненьку тему для цукеркосолодкоманів)




 
Можливо до когось з вас тихенько-тихенько, на пальчиках ,вже підкралося натхнення?
 
До речі , вже є 2-й урок  Мой Красивый Блог !!! Фото Лорети будуть 100% потрібними - тут можна відшукати картинки для самостійного створення палітри в фотошопі (це одне з завдань уроку)
Па!
Пишіть мені , я завжди чекаю на кожне слово :))

2 коментарі:

  1. НАТАЛЯ! З задоволенням читаю твої слова і вислови.Можливо і до мене от-от тихенько-тихенько підкрадається надхнення.

    ВідповістиВидалити