У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 12 лютого 2014 р.

Аромат весняної трави

Привіт-привіт!!!
Я сьогодні бистренько і коротенько!!!

Вчора вирішила зроботи коробочку до  замовленої весільної листівки, яку показала  тут. І захопилася так , що змайстрячила ще й конверт для грошей.... Для себе зробила висновок , що як і  апетит  приходить під час їжі, так і  натхнення - під час творчого процесу  :)))

Ось мої витворялки:


                                                Конверт защіпається на магнітик
 
                    На  Модном Хобби стартувало нове завдання : зробити листівочку з ажурною салфетульою та чіпиком .....

......тому моя коробочка відправляється у "списки"- це правда не листівка, не знаю.... приймуть не приймуть....  :)
Зроблю ще і листівочку на це завдання - дуже люблю салфетульки!!!


Нарешті я спробувала попрацювати з рафією ! Це - одне задоволення , я купила натуральну - у неї такий солодкий аромат соломи, весняної трави, ням-ням!!!
 
До речі про завдання!!!! Це можливість стати запрошеним дизайнером і виграти приз:  Містер Рендом обере щасливчика, якому дістанеться набір паперу від Echo Park
 
Долучаю дві роботи (кожна з них має сердечко ) до завдання від
 
 
Ну як вам мої "творения"?
Гарного всім настрою!!!
Пишіть мені!!!
:) 

6 коментарів:

  1. Привіт!Твої роботи дійсно приносять гарний настрій.І конвертик для грошей можна справді назвати творінням.

    ВідповістиВидалити
  2. Прелесть!!! Спасибо за участие в задании "Арт-кладовой"!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красиво! Спасибо от Арт-кладовой!

    ВідповістиВидалити